bmwmaxi Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Har en bmw som det sitter en sony CDX-L400X spiller. Når jeg skrur den på kommer volumet på med nesten max styrke. Det samme gjelder når jeg skrur volumet opp, da spretter den rett opp på max. Hvis jeg skrur volumet ned virker den som det skal et hakk av gangen. Sikkert jeg som har kommet bortig noe, for til og begyne med var den vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Se det som en gyllen mulighet til å få byttet ut driten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Tja, når jeg har en 15stk. biler kan man ikke bare bytte ut all dritt. For 4-5 timers bruk i året. Du kan jo selv gange opp bilutgiftene dine med 15 Men DRITT er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Er nok noe interne elektronikkproblemer som ikke lønner seg å fikse. Må huske at denne spilleren vel kostet under 1000lappen da den var ny ( for sikkert 6-7 år siden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Tror den bare har havnet i en type "mode" som gjør det. Den har et calibrerings system som skal stille høytalerne forhold til værandre. Type likt det man har på sorunde anlegg. Hvor den stiller volum på hver høytaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Denne spilleren var en av de rimeligste til Sony da den var på markedet. Så den har en vanlig fader/balanse justering. Så hvis du har blitt fortalt at den har det så har du nok blitt lurt. Problemet er nok ikke feiltrykking. Den er bare sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå