oleherfindal Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Har kjøpt datasprut og dyser som blir hentet på fredag, så hadde vært gøy med oppstart om ikke så altforlenge. Ellers venter jeg på deler, oil catch tank, fuel catch tank, btr og bensinpumpe. Så planene er å legge opp hele bensinsystemet selv med stålomspunnende slanger. Er forresten haltech e11v2 sprut og precision 990cc dyser.
oleherfindal Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Datasprut ankommet og montering startet, fått på dysene og delvis sprutet, byttet gasspjeld for at tps sensor skulle passe. Også ser det ut som jeg må bytte reimhjul for at sensoren skal passe. Noen som vet hvilke reimhjul som står på orginal m30b35? fra e34. Satser på å få montert ferdig imorgen. Kansje en pitteliten mulghet for oppstart om alt går etter planen. Her er de få bildene jeg husket å ta.. Glømte å ta bilder etter jeg monterte sprutet, kun dyser på her
Morty999 Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 bruker orginale reimhjulet. mulig du må bruke brakett ifra e28 som følern sitter i, husker ikke helt hvordan jeg gjorde det på det sprutet.
oleherfindal Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Sikker på det går? Var stor forskjell fra m106 reimhjulet som står på om b30 reimhjulet står på andre motoren.
Morty999 Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 du må bruke ifra e34. m106 hjulet kan du kaste.
oleherfindal Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Ahh ja var det jeg trodde, du har ikke en brakett fra e28 jeg kunne fått kjøpt? Ser ut som at jeg må borre opp og gjenge for at vanntemp sensoren skal passe.
Morty999 Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 da jeg solgte det fulgte det med termostathus som var gjenget opp osv, men det fikkd u kanskje ikke med ? tror du kn bruke den orginale også.
oleherfindal Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Jeg fikk ikke termostathuset nei :/ sjekker etterpå om jeg kan bruke den fra m30'en. Ja, må borre og gjenge. Husker du hvilke gjenger det var?
oleherfindal Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Morty999 skrev: da jeg solgte det fulgte det med termostathus som var gjenget opp osv, men det fikkd u kanskje ikke med ?tror du kn bruke den orginale også. Snakket med han no, han sender termostathuset imorgen
oleherfindal Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Skrudd litt ikveld, men er ikke sikkert på hvilke ledning som går til hva fra sprutet, skulle hatt litt hjelp der.. posting.php?mode=reply&f=9&t=248146 Byttet termostathuset Så noen som har tips?
oleherfindal Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Ja gjorde det, har koblet bensinpumpe, tenning, starter skal vell egentlig starte da? men det gjør den ikke.. Skjer ingenting. Starter skulle vertfall gått rundt så lurer på hva som gjør det. Må vertfall sjekke imorgen om det er starteren som er ødelagt.
oleherfindal Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Har nå kjøpt meg en til bil, så blir nok mere skruing på den framover Er en 1994 mod 525 tdsa som er planen å bygge om til manuell.
oleherfindal Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Har ikke blitt gjort noe her etter jeg kjøpte meg 525'en. Eneste nye etter den ble kjøpt er at motoren i den er røket også har jeg kjøpt ny og montert, også har jeg fått lappen. Mens no blir begge disse bilene avpriotert til fordel for volvo. Henter meg volvo 940 imorgen, ja volvo ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå