Haukefer Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 kan få tatt imåro, tok med mobil men blei så dårlig kvalitet. Skal få tatt me speilrefleks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 blir montert nyte bremser (skiver og klosser) i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinrinde Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Hei, interessert i å bytte i en Mercedes E220cdi stasjonsvogn? Det er en 01 modell som har gått 327000km og 99% rustfri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 var litt høg km stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Bytte i dyrare BMW aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 desverre ikke aktuelt med mellomlegg vist du tenker på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinrinde Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 var litt høg km stand [er ikke farlig km for en Mercedes, men er lov til å være skeptisk kunne gitt deg 5000,- imellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Bytte i e32 735 coilovers, rs kopier og ny lakk? Send pm om det høres interessant ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 bytte i min e39? + mellomlegg til deg se link i signatur for bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 no er det 2 nye dekk bak og ein jævlig bulk i framskjermen etter jeg ble rygget på av en svensk gammal dame når jeg var på ferie, bilen blir ikke solgt før dette er fikset Satser på forsikringsselskapet er raske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 flaks... slike ting er kjekke når man skal selge bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 ja, dama klarte og å låse nøkklene inn i bilen når vi var på svinesund. Sku endelig begynne på hjemreisa men kom oss ikke så langt Endte med falken og transport til sarpsborg, 1 natt på hotell, så kom svigerfar ned fra Stord til Sarpsborg med reservenøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 flott svigerfar du har da. typisk damer å klare det der. er en grunn til at jeg kjøpte enda en nøkkel til min e39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 ja det var meget fint gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Nå blir denne levert inn for å sjekke om det skjedde nåke med understellet når jeg ble rygget på og for bytting av framskjermen om 2 uker BUUUUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg