kjetilbm Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Har en BMW E34 520i (M50) som jeg vil bytte bakpotte på. Satt og kikket litt på GS, Koed, Schmiedmann etc, og til slutt fant jeg på BSbildeler.no denne DTM-potta fra "SIX Performance" - et merke jeg aldri har hørt om. Har noen av dere erfaringer med dette merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Dette er jo en typisk universalpotte. Pottene du finner på GS og Koed passer jo til din bil, denne krever modifikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Har en kamerat som jobber på bilverksted, og har tilgang til løftebukk og sveiseapparat, så det tror jeg skal gå greit. Tenkte mer på om noen visste noe om kvalitet og ytelse (lydnivå) på denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå