BimmerKing Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Ønsker å kjøpe: - Girkule - Hvite skjermblinkere (OK) - Hvite blinklys bak (OK) Er også ute etter sorte hovedlykter og grøftelys(linse) til en grei pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Har disse. Brukt 3 mnd http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/44188.jpg Disse nye. http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/thumb_8191.jpg Og disse originale som er brukt. http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/thumb_5430.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hva skal du ha for de forskjellige da? Er nok mest interessert i de sotfargede blinklysene og grøftelysene... Har hvite fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 800.- for begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Tilsammen ink frakt så er det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 + frakt kr 170.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Blinklys og baklykter er på vei i posten, men trenger fortsatt en girkule... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 har girkule til deg jeg hva byr du da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Koed.no eller en bmw forhandler orginal selvsagt Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 har girkule til deg jeg hva byr du da?? Byr ingenting før jeg har sett den Ja, vet at KOED osv har, vil bare bli kvitt den i treimitasjon. Den er ikke vakker, men den er ikke ødelagt, så jeg trenger igrunnen ikke å bytte den. Det er bare min forfengelighet som tilsier at jeg må gjøre det, derfor så prøver jeg å finne en pen brukt en før jeg kjøper ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 har girkule til deg jeg hva byr du da?? Byr ingenting før jeg har sett den Ja, vet at KOED osv har, vil bare bli kvitt den i treimitasjon. Den er ikke vakker, men den er ikke ødelagt, så jeg trenger igrunnen ikke å bytte den. Det er bare min forfengelighet som tilsier at jeg må gjøre det, derfor så prøver jeg å finne en pen brukt en før jeg kjøper ny kan prøv å få ordna med bilda av den, den e hel å fin, orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 KOED.NO->E34->NYE DELER->INVENDIGE DELER. så blar du nedover så finner du girkuler Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Vet om både Schmiedmann, GS og koed.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå