Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leter etter sommerfelger i dimensjonen 8,5"X 20" eller 9" X20" foran og 10X20" bak til F10.

Dekk dimensjonen jeg har tenkt meg er eventuellt 265/35-R20 eller 255/35 foran og 295/30-R20 bak

Har fått en pris fra dekkmestern på ramstadsletta på michelin Pilot supersport i disse dimensjonene ganske nært opptil prisen på dekkonline.com

Noen som har noen bra forslag?

Har sett litt på breyton

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29724074

eller Breyton race GTP http://www.breyton.com/global/wheels/list.php

På forhånd takk for svar :)

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er breyton felger jallafelger?

Finner ikke noe særlig originale felger fra BMW med 9 og 10x20" bortsett fra M felger og de er jo i en annen prisklasse for og si det mildt.

Skrevet

Beklager, det var ikke det jeg mente å si, mitt budskap var å bruke en felgtype som bilen blir levert med, skal finnes en god del.

Breyton er ikke jalla...

Skrevet

Hadde ikke vurdert mer enn 255/35/20 foran og da på 9x20, dersom du ikke finner bredere enn 8.5 foran hadde jeg gått for 245/35. Og skal du ha 295/30/20 bak så bør du iallfall ha 10.5x20. :)

Skrevet
Hadde ikke vurdert mer enn 255/35/20 foran og da på 9x20, dersom du ikke finner bredere enn 8.5 foran hadde jeg gått for 245/35. Og skal du ha 295/30/20 bak så bør du iallfall ha 10.5x20. :)

enig i denne 255 er bredt nok. 245 har jeg allerede så vil gå opp litt i bredde. Har 275 bak. Dette er skikkelig ballongdekk. har du noen gode forslag til felger?

Skrevet

Takk for svar. Tror du det vil subbe innerst i skjermen? For i og med at bilen min ikke er senka så tror jeg neppe den vil subbe ytterst i skjermbuen med mindre man drar på over en fartsdump eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...