Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spare alt du kan?Da har du feil bil as...

:) hehe ,

Nei nei , spare på alt annet enn bensin.

Vil heller bruker penger på bensin og bil enn drikke og alkohol som alle andre 18 åringer gjør. Ja er totalt avholdsmann.

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dere som var 318 cab-brødre og greier:p

:P hahah , Vi er fortsatt cab-brødre , kan ta av halve taket på GMC`en , og ta av taket på lastepanelet baak , sånn at jeg får pickupcab :stupid:

Skrevet
var som å kjøre en snekke i dårlig sjø med en stor motor i :) blir nok bra å få senket litt og no skikkelig hjul

HAHHAHAHAH !!

Grom felger og senk er alt som trengs :D

• 1 month later...
Skrevet

Etter å ha kjørt rundt i lastebilen et par uker ble savnet for stort ( måtte ha BMW igjen )

Var usikker på hva jeg ville ha , hadde et budsjett å holde selv om jeg ikke kom i mål.

Etter mange netter på finn.no dukket bilen opp og jeg viste at den skulle bli min selv om jeg fikk mye dritt fra venner og familie , de mente at en slik bil ikke passet en 18 åring og at den var alt for dyr :roll:

Før dere kommer med konklusjoner så vil jeg bare si at , jeg har betalt for bilen selv, hver eneste krone.

Men nok bullshit her er bilen jeg aldri kommer til å selge. Hva syns folket ?? :)

cmroclkng937hia4gor8.jpg

atjc2hribl7384pporz9.jpg

ap356t4smz836gl9w6cd.jpg

Beklager elendige bilder ( iphone ) skal få tatt bedre bilder med speilrefleks og bedre vær , skal også få tatt bilder inni ( beige )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...