cab318 Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Spare alt du kan?Da har du feil bil as... hehe , Nei nei , spare på alt annet enn bensin. Vil heller bruker penger på bensin og bil enn drikke og alkohol som alle andre 18 åringer gjør. Ja er totalt avholdsmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 skuffa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Dere som var 318 cab-brødre og greier:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 skuffa... Neei da Blir nok bmw cab på meg snart igjen , men noe med litt mere motor neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Dere som var 318 cab-brødre og greier:p hahah , Vi er fortsatt cab-brødre , kan ta av halve taket på GMC`en , og ta av taket på lastepanelet baak , sånn at jeg får pickupcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 du får bli med i 328 cab klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 du får bli med i 328 cab klubben Er planen det Hvordan var det å kjøre 328 kontra 318 for første gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 var som å kjøre en snekke i dårlig sjø med en stor motor i blir nok bra å få senket litt og no skikkelig hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 var som å kjøre en snekke i dårlig sjø med en stor motor i blir nok bra å få senket litt og no skikkelig hjul HAHHAHAHAH !! Grom felger og senk er alt som trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Da har jeg kvittet meg med GMC`en og kjøpt bmw igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Ingen som vil se nye bilen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Trenger ikke vente på svar:) bare legg ut bilder du:) er et bmwforum. Selvfølgelig vil vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 ja hallo, sleng ut bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Etter å ha kjørt rundt i lastebilen et par uker ble savnet for stort ( måtte ha BMW igjen ) Var usikker på hva jeg ville ha , hadde et budsjett å holde selv om jeg ikke kom i mål. Etter mange netter på finn.no dukket bilen opp og jeg viste at den skulle bli min selv om jeg fikk mye dritt fra venner og familie , de mente at en slik bil ikke passet en 18 åring og at den var alt for dyr Før dere kommer med konklusjoner så vil jeg bare si at , jeg har betalt for bilen selv, hver eneste krone. Men nok bullshit her er bilen jeg aldri kommer til å selge. Hva syns folket ?? Beklager elendige bilder ( iphone ) skal få tatt bedre bilder med speilrefleks og bedre vær , skal også få tatt bilder inni ( beige ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Jøss, E65 faktisk. Du har vel ikke betalt den med egne penger, må være banken sine penger. Fin bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå