wicky124 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Ja er sånn at dørene lukkes selv ja...oki kult...er det en "sort list" på dørene? siden det ikke er krom-håndtak? Men nå har du prata nok...sleng ut fler bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Ja er sånn at dørene lukkes selv ja...oki kult...er det en "sort list" på dørene? siden det ikke er krom-håndtak? Men nå har du prata nok...sleng ut fler bilder!!! husker ikke sånn i farta , er på skolen nå (sommerskole) Skal få tatt bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Husk at jeg kan passe på henne og ta kule bilder mens du er på skole.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Husk at jeg kan passe på henne og ta kule bilder mens du er på skole.. Hahahahah , nei as det du kan gjøre er å si hvor du kjøpte de felgene du hadde på din ?? please ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 hehe det var Kahn RSX replika...som regel kryr det av dem på finn.no..men nå finner jeg ikke ett eneste sett til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 hehe det var Kahn RSX replika...som regel kryr det av dem på finn.no..men nå finner jeg ikke ett eneste sett til salgs... Thank you Skal se litt , må jo ha nye felger ( ekstra mafia ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Hvilken prisklasse tenker du? Om du holder deg 20toms så har du enormt med komfort og ett pent utseende...Kjøper du 22 så¨har du masse komfort og rått utseende.. slenger du på 24 (ja det går!) så har du lite komfort, mindre pent utseende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Hvilken prisklasse tenker du? Om du holder deg 20toms så har du enormt med komfort og ett pent utseende...Kjøper du 22 så¨har du masse komfort og rått utseende.. slenger du på 24 (ja det går!) så har du lite komfort, mindre pent utseende... er fleksibel da , tenker på 22 syns 20 blir litt lite på en sånn svær bil ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 20 er akkurat litt for lite i mine øyne...Men originale S128 felger, 9x21 og 10x21 er veldig pene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 helt enig med deg Fy flate er jo heelt rått , men pris på de ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 De koster en del..tror GS skal ha rundt 40k med dekk (originale) Disse finnes heller ikke i replika..Men de dukker opp på finn.no en gang i blant til 15-20k... I sverige pleier dem å ligge på alt fra 5-15k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 De koster en del..tror GS skal ha rundt 40k med dekk (originale) Disse finnes heller ikke i replika..Men de dukker opp på finn.no en gang i blant til 15-20k... I sverige pleier dem å ligge på alt fra 5-15k... 40k ? får eller kjøpe de brukt , skal se litt på finn Takk wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Kjempeflott bil, men jeg savner flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Kjempeflott bil, men jeg savner flere bilder. Takk Flere bilder skal bli , er på skolen nå og er bortreist de neste 2 dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Perverst, for et helrått uhyre av en 7-serie! Liker veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå