cab318 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Blir det noe damer på deg med en slik bil da? Sist jeg sjekka ble Volvo 240 foretrukket! heheKjenner meg igjen der, og jeg kan heller ikke polere! Hahha , har allerede dame så bryr meg ikke men får endel looks når jeg spretter ut med joggebukse og hettegenser ut av bilen haha Det gjorde jeg også første par ukene jeg hadde bilen..så ut som en dass og kjørte E65.. men nå er jo det ett par år siden..da jeg fremdeles så ung ut Hahaha er litt merkelig å tenke på alder er bare et tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 ja er skikkelig dårlig gjort parkerer som regel bort fra alle andre jeg også men bilen får tydeligvis ikke få være i fred. hehe ja er jo en måte å se på det , får prøve meg frem eller finne noen som kan ta full detail på bilen haha man skal jo alltid se løsningen ikke problemet Er ripene bare i klarlakken, eller er de helt inn til sortfargen? Er det bare i klarlakken skal det gå veldig fint å få det bra igjen. Ellers er det jo helt utrolig at ikke folk kan la annen manns eiendom være i fred. Helt sikkert sjalusi som er ute og går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Opplevde jo det på audien min Eneste nyvaska røde audien i gata...den eneste de ripa opp på vintern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 ja er skikkelig dårlig gjort parkerer som regel bort fra alle andre jeg også men bilen får tydeligvis ikke få være i fred. hehe ja er jo en måte å se på det , får prøve meg frem eller finne noen som kan ta full detail på bilen haha man skal jo alltid se løsningen ikke problemet Er ripene bare i klarlakken, eller er de helt inn til sortfargen? Er det bare i klarlakken skal det gå veldig fint å få det bra igjen. Ellers er det jo helt utrolig at ikke folk kan la annen manns eiendom være i fred. Helt sikkert sjalusi som er ute og går. Er flere steder noen bare i klarlakken mens det går helt inn på metallet andre steder uff blir bare kvalm as , vis folk har problemer med meg hvorfor skal det gå utover bilen daa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Opplevde jo det på audien min Eneste nyvaska røde audien i gata...den eneste de ripa opp på vintern... er så dårlig gjort at jeg blir kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 oii se der ja . Må inrømme at bilen har fått motorbytte , er en lang historie var 730d før , men har blitt godkjent som 745D dette ble gjort gjennom forhandler da den forige motoren skjærte seg etter 2 dager. håper du har solide papirer på dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Et spørsmål som ikke har noe som helst med min bil å gjøre :Pappa ser etter ny bil , han har endelig fått lyst på BMW mer detaljert E46 320 , spørsmålet er bør han gå for disel eller bensin ?? Hvem ville dere gått for ?? Takk for alle svar. Jeg ville ikke gått for noen av bilene, jeg hadde gått i og med at sønnen min hadde finere bil haha;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 oii se der ja . Må inrømme at bilen har fått motorbytte , er en lang historie var 730d før , men har blitt godkjent som 745D dette ble gjort gjennom forhandler da den forige motoren skjærte seg etter 2 dager. håper du har solide papirer på dette:) Det har jeg ble faktisk stoppa i kontroll , de påpekte dette med motor , men da alt er godkjent så er det null stress <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Et spørsmål som ikke har noe som helst med min bil å gjøre :Pappa ser etter ny bil , han har endelig fått lyst på BMW mer detaljert E46 320 , spørsmålet er bør han gå for disel eller bensin ?? Hvem ville dere gått for ?? Takk for alle svar. Jeg ville ikke gått for noen av bilene, jeg hadde gått i og med at sønnen min hadde finere bil haha;D Hahhaah ikke si det til han da Hahhahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Synlig forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Alpinahjul får du kjøpt hos GS Bildeler. Man trenger ikke Alpina chassinr for å bestille Alpinadeler. X5 hjulene har ET 40/42 og E65 har ET 22/25/32. Da må felgene evt. spaces ut. En Alpina frontleppe hadde for øvrig gjort susen på denne bilen! [ Bilde ] å sånn ja trodde det jeg , hehe my bad. Er veldig interessert i x5 hjula , nesten så jeg har lyst til å ringe ?? Alpina leppe så jo veldig bra ut , men tror jeg vil beholde den clean Fornuftig. En så elegant bil skal ikke ha noe jallaplast, noe alpinaleppa er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Alpinahjul får du kjøpt hos GS Bildeler. Man trenger ikke Alpina chassinr for å bestille Alpinadeler. X5 hjulene har ET 40/42 og E65 har ET 22/25/32. Da må felgene evt. spaces ut. En Alpina frontleppe hadde for øvrig gjort susen på denne bilen! [ Bilde ] å sånn ja trodde det jeg , hehe my bad. Er veldig interessert i x5 hjula , nesten så jeg har lyst til å ringe ?? Alpina leppe så jo veldig bra ut , men tror jeg vil beholde den clean Fornuftig. En så elegant bil skal ikke ha noe jallaplast, noe alpinaleppa er! Takk nei ikke noe uorginal plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Holdt på med damas `e36 1996 , skulle ordne us-blink men klarte å bomme totalt , etter det lille forsøket så funker ikke parklys - eller noe lys inni bilen ( instrument lys osv ) ?? hva kan dette komme av ? sikring ? i så fall hvilken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Kan du legge ut bilde av vognkortet? Der det står at den er godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Kan du legge ut bilde av vognkortet? Der det står at den er godkjent ombygd? Det kan jeg gjøre vetu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå