Glenglen Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg ville valgt å latt være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg ville valgt å latt være hahaha , har ikke bestemt meg enda vet ikke hva jeg syns om AE selv engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 fy flate nå er jeg stressa Skulle til butikken istad , vrei om nøkkelen men NULL GNIST , ikke noe av lys funker eller , HJEEELP er stressa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Sjekk batteriet? Høres ut som det har tømt seg av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Sjekk batteriet? Høres ut som det har tømt seg av en eller annen grunn.. YEES var batteriet som var dødt , det lille lyset i taket hadde stått på i hele dag Fikk start på bilen med startkabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Phew er skummelt når sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Phew er skummelt når sånt skjer er bokstavelig talt den verste følelsen som fins Hehhe ble plutselig veeldig stressa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Var litt skeptisk når jeg skulle starte min for første gang etter 5mnd med mekk i vinter startet på første turn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Godt det ordnet seg! er alltid like deilig når man finner ut at det var noe småting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Godt det ordnet seg! er alltid like deilig når man finner ut at det var noe småting Hehe er en deilig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Godt det ordnet seg! er alltid like deilig når man finner ut at det var noe småting +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Klarte å kjøre på sparkesykklen til lille bror knuste høyre tåkelykt , noen som en en ekstra liggende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 ajaj, så kjedelig :/ det er nok noen som har liggende, det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 ja , er sikkelig kjiipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 flaks ikke noe annet gikk samtidig da du får prøve å se det sånn hver gang noe går på bilen min ser jeg på det som en god grunn til å oppgradere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå