Gå til innhold

1500kronersbilen. e34 525tds sedan styling/ombyggingsprosjek

Anbefalte innlegg

Skrevet
e34 m5 har vell svart taktrekk? da må vell listene være svarte og? :P

der er du nok inne på noe tror eg!

løser seg sikkert tilslutt, men får vente litt for øyeblikket :)

Skrevet
lakk dem da :D

er egentlig ikkje så glad i å lakke sånt som dette, men tror eg har ei gammel pakning som kan være testkanin i første omgang :)

Skrevet
Kan den fly?

Det ser ikke værre ut!

ikkje heilt ennå, men kommer etterhvert denslags også ;)

men i forhold til blazeren din eg va ivei og så på tidligere så flyr vel denne i forhold og den ser no langt ifra så skammelig ut å kjøre rundt i ;)

fikk du solgt den tingen eller gikk den på høgget tilslutt?

Skrevet

Du må få gjøre det du vil, er trossalt din bil og dine penger..

Problemet her er at du ikke er det grann bedre enn de som kritiserer deg, kanskje du faktisk er hakket værre? Trusler og den slags vås burde du droppe, er sikker på at folk blir mer positive til både deg og bilen din om du lærer deg å takle kritikk litt bedre :wink:

Vi går mot strømmen jeg og du, på hver vår måte. Da er det viktig å innse at man ikke kan slå ann hos alle.

Skrevet
Du må få gjøre det du vil, er trossalt din bil og dine penger..

Problemet her er at du ikke er det grann bedre enn de som kritiserer deg, kanskje du faktisk er hakket værre? Trusler og den slags vås burde du droppe, er sikker på at folk blir mer positive til både deg og bilen din om du lærer deg å takle kritikk litt bedre :wink:

Vi går mot strømmen jeg og du, på hver vår måte. Da er det viktig å innse at man ikke kan slå ann hos alle.

at vi to går mot strømmen på hver vår måte ser eg egentlig ganske fort ja.

er ganske lei av fokus på ting som dette.

trodde aldri eg skulle bli nødt til å gå så langt, men no ser det ut som om det er på tide med MORALPREKEN innpå her og her kommer den:

du kommenterer att eg kanskje er værre enn andre innpå her, men når det kommer til det å slenge litt dritt og denslags så har eg holdt meg til visse retningslinjer som egentlig går igjen i alt i livet mitt ihvertfall (egentlig så har eg holdt mye igjen og gjort det på ein fin måte veit nok de som kjenne meg til vanlig)

"du skal være mot andre som du vil andre skal være mot deg"

så mens eg fint klare å trykke innom andres prosjekter og syns noe er fælt så holde eg det for meg selv. (ka er poenget i å bruke tid og energi på sånt egentlig?)

eineste eg ser folk oppnår med sånt er å fremstå som ein idiot i andres øyner.

så når den idioten komme innom meg her og gjør det som ein idiot gjør: slenge drit.

så må han da virkelig forvente å bli behandla som det han er tilbake igjen :)

den idioten som går rundtom og tror att han bare kan være idiot til all evig tid uten å få noe igjen for det er jo bare naiv.

de som har komt litt lengre i livet og klare å oppføre seg på ein finere måte mot sine medmennesker og kommer med det som kalles for kritikk svare eg da deretter på samme nivå tilbake igjen.

-kommer aldri til å oppføre meg som en hore som bare tar imot alt som kommer sin vei.

problemet her er att vist ingen klare å ta ein idiot tilbake igjen så kommer idioten til å fortsette å være ein idiot og eg tvile på att noen andre innpå her som jobbe og slite med ting og tang sette pris på idioter.

så lenge som verden består av meire voksne folk enn barnslige idioter så tipper eg på att eg får meire støtte i det eg skrive no enn motgang.

spør du meg så burde alle som oppleve ein sånn reise seg og gi han det han fortjene tilbake igjen.

tilslutt så vil eg bare si att eg tror det er mange innpå her som rett og slett ikkje tør heilt å være seg selv og vise frem akkurat ka de holde på med i frykt for å bli mobba ihjel innpå her (eg drite i ka folk sier til meg) men tror ikkje alle andre gjør det.

alle er ikkje like.

selv så kjenne eg til og vet om fantastisk mange dyktige folk som aldri kommer innpå her med det de holde på med av nettopp denne grunn.

etter det eg har sett så syns eg att bilmiljøet var større og mere folk å se ute og mere oppmøte før alle satt og slengte drit i hverandre på nett.

er du glad i biler og bilmiljøet så bygg det heller opp enn å rive det ned.

Skrevet

rett holdning stabben. din bil.

btw, vet ikke om armlene uten tlf til e38? lurer på å bygge vekk hele tlf systemet i min :P

Skrevet
rett holdning stabben. din bil.

btw, vet ikke om armlene uten tlf til e38? lurer på å bygge vekk hele tlf systemet i min :P

ein kompis av meg etterlyste nettopp armlene med tlf.

veit han har sort skinn han også, men om det va p.g.a. att hans ikkje virka el. fordi han bare ville ha tlf veit eg ikkje. skal høre med han om dåke kanskje kan bytte eg :)

• 4 weeks later...
Skrevet

etter nesten å ha gitt opp å få tak i en diffbrems med riktig utveksling til bilen så dukka plutselig opp ein utav det blå til en veldig grei pris.

minuset var att den måtte plukkes fra bilen og bilen hadde gått på sotra....

hadde eg tenkt meg litt mere om så burde eg tatt med vinkelsliper og aggregat, men etter å ha sloss med hver eneste bolt i nesten 2 timer så kom den endelig av tilslutt :)

ser fæl ut som bare det utvendig, men her er det vel det indre som teller :)

monterte den igår og den virka som bare det, ny olje også. 3,57 utveksling.

ucw6e7lc9bjj1m5apdg2.jpg

Skrevet

likte den moralpreken din :D blir litt dumt med folk som tror at sånn de gjør det, er den eneste måten å bygge bil på. Og at hvis noen gjør det annerledes så er det feil.... sånn er det ikke:) men stå på, du har gjort godt arbeid og bilen er blitt slik du vil ha den;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

skal vi se...

da er anleggsbyggingen i full gang.

noen ville sikkert ha meint att dette er greit nok, men dette er bare for å komme igang med prosjekteringen egentlig.

ny dørk er bygd og alt er isolert bakom så denne biten er ferdig.

subbene på bilde der skal skiftes ut til noen "slankere" slik att dem kan vendes naturlig vei. er tilsalgs de på bilde der vist noen vil ha. er nye og går for halv pris. 3000kr for begge. videre så skal også 4-kanaleren som ligge i midten under plexi der skiftes ut også med samme type som monoblokkene (er tilsalgs den også MDS "handcrafted in the usa" 4kanals) usikker på watt, men spiller veldig pent og er en kvalitetssak som va dyr ein gang i tiden. går for 1500kr.

den bakerste biten av dørken er ei hengslet plate som kan brettes sammen og taes ut av bilen for å komme til reservehjul. (når subbene er skifta vel å merke)

det som gjenstår er att kassene uti sidene skal bygges i glassfiber.

dette for å prøve å spare litt vekt og for å få utnyttet volum bedre til subbene som skal på plass der.. tar litt tid og er mye styr, men er man glad i lyd så er det sånn det skal være :)

j9dd4aou8n8yj8th41et.jpg

5ermd6s2xpe2t863blh9.jpg

mxnfe42ofzfafd0awzfb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...