Haugee Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Fant diagnose papire i dag, og da er feil med lambda og. Så no er da bare å bestilla nye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Sikkert ikkje lov med dobbelpost? Men eg har funne ut ka som er gale med bilen. Motorstyringo som er ødelagt. Hjernen får dysene til å stå heilt opent. Også er da bare 1 dyse som er i takt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarro Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Det høres ikke usannsynlig ut det,men når du sier motor styringen mener du da selve hjernen eller hvor finner jeg denne ? har fått startet bilen igjen nå,men den vil omtrent ikke over 4000rpm også bruker den ca 2liter pr mil. prøve å få reist til en hugger eller et bmw verksted og få bestilt nytt ? regner med dette er dyre ting eller ? Takk for tipset ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Ka model har du? Ja eg meiner hjernen. Visst du har 96 97 så har du jo sperr. Og då må du kjøpe ny hjerne uten sperr. Ews2 sett og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarro Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 det er en 08-97 mod- ja det er start sperre på den, hvor kan jeg få tak i de delene da ? prøve å komme billig ut av det blir vel vanskelig,men lønner seg sikkert og høre litt rundt evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Tok diagnose på den og hjernen fortalte at dysene skulle stå på full opning. Men har kjøpt meg nytt ews sett. Noken som veit kossen eg får av ringen rundt svitsen der nøkkelen ska i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Sikker på at det ikke er dysene? prøv å ta ut fuelrailen med dysene og overkjøre bensinpumpa.. aldri hørt om en ecu som gir så feil signal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Lambdasonden har forresten ikke så mye med blandinga å gjøre... Ser nå at dme 5.2 har sekvensiell transistorstyr innsprøytning, da er det jo en sjanse for at det er ecu, men trur fortsatt det er dysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Det er dysene ja. Eg skreiv da nettopp, alle dysene er står for fullt uten om 1 som er i takt. Ikkje rart da skjer. Men har byttet ut ews systeme no men no vil ikkje den starta så no må eg bare få noken te å koda nøkkelen. EDIT: Bilen går fint no kjøpte ews system hos koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Bilen går mykje jevnare, men kjenner at bilen rister litt trur kje motoren er heilt okei endo. Ska ta ein ny diagnose snart Edit: Var bare ei dysa som hadde hengt seg opp litt. Men det er fiksa. Alså dei som har det samme problemet så er da bare å kjøpe ny hjerne. Dei som har 96 og oppøve må kjøpe nytt ews set. Anbefaler koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå