Kjexx Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Ja, 16 år uten vask oppunder bilen overasker det meg ikke at det er rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Hva kan jeg gjøre med det her? Det spiller ikke spesielt bra. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Du kan vel stappe inn en hvilkensomhelst 1-din spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Fungerer det sammen med det andre da? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Du vil vel miste kontrollen over cd-veksler dersom bilen er utrstyrt med det, eller er det vel ikke noe som går via anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 cd veksler funker ikke, radiokanaler på display under funker ikke kjøper man ratt adapter, så får man rattfunksjonene til å funke igjen 1din passer rett i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Det er det panelet som er under kassettspilleren. Det vil ikke fungere det heller? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 panelet funker, men man ser ikke radio kanalene og heller ikke styre volum. man får bare klokke og board computer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 OBD kontakten kan også være ved koppholderen i midtkonsollen. Du vipper at listen på venstre side av holderen. (om du enda ikke har funnet den) Coilovers på E38 er no-no.. Jeg hadde AC fjører og bilstein dempere på den ene var en drøm å kjøre! På den andre var det coilover fra FK...... ble lav men det er vel i grunn bare det den ble også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Da får jeg se under der da. Hvor lav hadde du med fjører da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Skal hente lakk til onsdag. Problemet er at jeg ikke klarer å bestemme meg, noen som har noen synspunkter eller meninger angående dette? Det jeg har bestemt meg for (hvis ingen brått viser noe fint) er Imolared, marakkech brown eller blå? Imola Red 2 - Color Code 405 Code. Marrakesh Brown. B09 Avus Blue: Colour Code: 276 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Det blir ikke feil uansett hva du velger. Flotte farger alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 IKKE velg rød! De andre blir nok bra ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Denne var jo bare døds rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Den brune e38'n med svart underdel var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå