Hangmanibal Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Hei Har nettop skiftet vindusmekanismen foran, som tok 2 dager å fikse!! Grunnen til dette var fordi viskerarmen slo ned i panseret og laget ripe. Nå som jeg er ferdig å montere mekanismen er problemet der enda.....Viskerarm'ene' slår fortsatt i panseret? Skjønner ingenting. Å skifte mekanismen var den eneste løsningen for dette problemet..? Kan noen hjelpe meg? Takk for svar mates!
hao Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Skru løs hele viskerarmen fra akslingen som kommer opp. Sett den tilbake på riktig plass å skru til.
Hangmanibal Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Skru løs hele viskerarmen fra akslingen som kommer opp.Sett den tilbake på riktig plass å skru til. Hehe, det er ikke så enkelt, har prøvd flere ganger..... men hvor hardt skal man egentlig skru den mutteren?
hao Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Ja, regnet med at du har prøvd Kan være at rillene er gåen hvis det først har glippet en gang. Prøv å se hva som er slitt. Viskerarm eller akslingen som stikker ut. Antar du kan få det til hvis du setter på en ny visker arm. Litt synd at det allerede har sklidd en gang etter at du skiftet mekanismen, for rillene i akslingen blir fort skaden igjen. Men ganske sikker på at det blir bra igjen med ny viskerarm. Forøvrig har jeg viskerarm til begge sider til E34.
Hangmanibal Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Ja, regnet med at du har prøvd Kan være at rillene er gåen hvis det først har glippet en gang. Prøv å se hva som er slitt. Viskerarm eller akslingen som stikker ut. Antar du kan få det til hvis du setter på en ny visker arm. Litt synd at det allerede har sklidd en gang etter at du skiftet mekanismen, for rillene i akslingen blir fort skaden igjen. Men ganske sikker på at det blir bra igjen med ny viskerarm. Forøvrig har jeg viskerarm til begge sider til E34. Ja okei, skal ta å sjekke det ut, tror neppe det er har noe med mekanismen å gjøre. Hvor mye skal du ha for de da? sikker på at de ikke er like slitt som mine? 95 modell
Hangmanibal Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Rillene er fine og de har aldri glippet tak. Ja okei kan sjekke det i morgen, og om det ikkje funker så kan jeg gi deg en lyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå