Tynes944 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Wastegate å kjøleslanger kom idag! Trodde det var "kina" kjøleslanger jeg, men var samco!! Så det var en positiv overraskelse!
Tynes944 Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Skal hente motor imorra! SÅ regner med det kommer en eller flere updates angående det iløpet av helgen.
Kjakan Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Skal hente motor imorra! SÅ regner med det kommer en eller flere updates angående det iløpet av helgen. Liker!
Tynes944 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Skal hente motor imorra! SÅ regner med det kommer en eller flere updates angående det iløpet av helgen. Liker!
Tynes944 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Ble ikke henting idag, men imorra blir det! Drar herfra til Ålesund ca. 5. Så er det rett hjem, få den i motorbukk å begynne å demontere for å sjekke tilstand!
Tynes944 Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 Da har jeg fått henta motor(m20b25) med 260 kasse, å om ting går etter planen blir det oppstart på Søndag. Kommer an på om Jan(en kompis) kan lette svinghjulet mitt imorra, å om ARP boltene kommer. Klar for å få seg en vask imorgen. Etter det blir det demontering, bilder kommer. Også har jeg bestilt meg nytt mobildeksel....
Tynes944 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Har fått gjort litt idag da! Demontert toppen, bytta veivlager, bytta 3 rådelager. Var ute med stempla for å se etter slitasje, å når de skulle inn igjen ødlagte jeg 1 stempelring. Så får forhåpentligvis tak i det imorra så jeg kommer meg videre. Blokka ble også steamet skikkelig å malt 1 strøk med svart hammerite. Må også få taki ny sporkile til bolten framme på veiva, men det får jeg med en kompis imorra. Ny update imorra
Tynes944 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Arp boltene kom ikke idag, å han som skulle lette svinghjulet rekker det ikke før uti uka. Så imorra blir det bestilling på Koed igjen! 6 stempelringsett, å nye strekkbolter til rådelagrene.
hermanoo90 Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 nice med motor på plass !! og det mobildekselet var rått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå