Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lage nytt ledningsnett er ikke bare bare da, burde ha greit med peiling før man begynner med det, samt alle kontakter må loddes! Når jeg monterte MS2 i e30'n, så åpna jeg ledningsnettet for å se om det var mye slitasje, og skiftet ut 1 ledning som var brent fra før. Hvordan kontakt er det på preface hjernen? Hvis det er 55 pin 3-rader kan du lage et enkelt adapter.

Skrevet

Den dagen du handler sprut, kommer du til å angre på at du har brukt tid og penger på annet tull. Kan GARANTERE deg mer effekt (mye mer), mer bensinøkonomi, mer kjørbarhet, og mindre sjangs for havari. Er bare tull å surre med det originale systemet da det er utvikla på 80tallet for å fungere på en sugemotor med lav bmep..

Motoren din trives mer på 1,4 bar riktig mappet enn den gjør i dag på 0,4.

Skrevet
Hehe! Min går supert med chip så kan anbefale det. Har justerbar btr og ekstra justering på tenning så e da vare tur og kjør. Billi og grett

hvor fikk du chip fra? Fikk du med noe info om chippen?

Skrevet
Hehe! Min går supert med chip så kan anbefale det. Har justerbar btr og ekstra justering på tenning så e da vare tur og kjør. Billi og grett

hvor fikk du chip fra? Fikk du med noe info om chippen?

x2..

Skrevet

Eg kjøpte den fra ein i Bergen (trur han heiter normann men kan sjekke det)som lager dei slik du vil. Eg gjekk for et komplett oppsett som han hadde testet ut. Men blei større dyser og meir trykk på meg... Så måttenjustere tenning meir og kjøpte ein msd boks som drar av tenning ved ladetrykk siden chipen ikkje drog av nok tenning.

Fekzen her på forumet og har godt rykte på seg og lager chipen slik du ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...