Magnum 310 Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Skulle til å si at jeg hadde org. Hjerne, men den kommer nok fra 88mod facelift gitt. Følger med het! rekner med å sjå denne på veien i ålesunds-området fremover når jeg kommer hjem fra sjøen. Fungerer demperne bra?
Tynes944 Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 demperne funker bra ja, men var defekte gjenger på den ene. men det var en smal sak å ordne:) denne blir nok å se i ålesundsområdet i begynnelsen av desember ja vil jeg tro:p
Tynes944 Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Vurderer sterkt å gå til innkjøp av fuelcell nå, da den orginale tanken begynner å bli ganske rusten... Gode/dårlige erfaringer med det noen???? Bilde av den jeg lurer på å kjøpe: Har regna ut at med kjøp av fuelcell, an koblinger å nødvendige stålomspunnede slanger, med frakt blir ca. 2000kr. Er vel ikke mye å nøle på det?
krizz95 Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 ser ut til at dette kan bli et greit bygg etterhvert! må vel følge med her!
Tynes944 Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 ser ut til at dette kan bli et greit bygg etterhvert! må vel følge med her! Takker for det!
Tynes944 Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Helvette! Skulle ut å kjøre ikveld, å kjørte til statoil for å fylle litt bensin. Fylte 200kr med 98. Å da jeg skulle kjøre vekk derfra hylte det som faen å kom en stor røyksky fra motorrom. Jadda, der røk den ene tingen jeg ikke har bytta på hele jævla motoren! Nemlig viftereima Så da blir det bestilt ny viftereim imorra
A.Ertesvåg Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Artig å lese dette her, følger med videre
Tynes944 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Artig å lese dette her, følger med videre takk for det!
Tynes944 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 fikk bredbåndslambda idag, så da blir det montering å testing ikveld!
Tynes944 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Har fått montert bredbåndslambda idag, å fått bytta bakfjører til noen cobra fjører med 60 senk, så den ikke stuker så mye bake lenger. Fin høyde nå! Men fant ut av bredbåndslambdaen må kalibrerest før bruk, så legger ut linken for det her så jeg finner den igjen imorra. http://www.3si.org/wiki/index.php?title ... nd_Install Også fikk jeg på ny viftereim idag, så da ladder bilen både volt å bar igjen
Tynes944 Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Da var bredbåndslambda i orden Men har ikke fått kjørt noe ennå. Blir imorra tenker jeg. Å OM det blir ut å kjøre en tur i morra, LOVER jeg film! Men jeg har et problem, som jeg håper noen kan svare meg på! Motoren lekker mye olje under drift, å rett etter den har blitt stoppet. Hadde samme problem på 2-literen. Den var potte tett, helt til jeg bygde turbo på den, da jeg parkerte den etter første prøvetur var det en dam med olje under bilen, å NEI det kommer ikke fra olje tur/retur til turbo. Å det samme er nå med 2,5'n. Noen som vet hva som gjør dette? Er det noe som må blokkerest så det ikke går trykk nedi bunnpanna, som f.ks røret som går fra innsuget å til blokk/bunnpanne?? På forhånd takk for svar ang dette! Regner med det er flere som har bygd turbo på m20 som har hatt samme problem så hadde vært fint å funnet ut av dette.
e30 tic Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Hvor går veivhus ventilasjonen din? Dersom den er som orginalt kjøre du turbotrykket rett inn i motoren og da er det klart at du blåser alt av pakninger
530dE39 Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Ja pass på at slangen fra topp dekselet ditt går i fri luft eller via ein catch tank visst bilen kaster opp litt olje. Eg må ha tank på min.
e30 tic Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 flere av mine motorer har jeg latt det gå i fri luft, uten et det har blitt masse søl utav det, men en tank er uansett det beste, mtp Eu kontroller og slikt også
Tynes944 Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 takk for det! den er som orginalt ennå, så da får jeg ta den i friluft imorra å se om det blir bedre da, å eventuelt skaffe catchtank langs med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå