tordah Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Husker jeg og noen kompiser prøvde å blande en sånn mojito.. endte opp med å kalle den mo-dritt-o
Tynes944 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 hehe Var å tok et bilde av bakstilling idag, også tok jeg å overhalte den andre drivakslingen jeg kjøpte her om dagen. Demontert leddet, tatt ut å rengjort alle kulene å montert sammen med ny grease osv Tok også å støvsugde bilen idag da den så helt jævlig ut innvendig. Så nå er den ren å pen Planen for imorra(Merk:Om bensintrykksregulator kommer) Blir å handle dyser å gjøre ferdig bensinsystem, lage oppheng til LMM å gjøre ferdig downpipe. FIkk ikke gjort noe idag da jeg måtte skifte fjører foran å dekk bak på broren min sin bil. Ny update kommer sikkert imorra kveld
Tynes944 Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Nye bilder fra dagens økt. Har vært å handla dyser med Kjakan på forumet, laga ferdig downpipe, festa LMM, gjort ferdig rør/slanger til den, Begynt å tilpasse rør til IC. Fikk også endel rør med en kompis som kanskje kommer til nytte etterhvert. HÅPER at BTR kommer imorra så jeg får gjøre ferdig bensinsystemet Om jeg får tid begynner jeg også å plukke ned bunnpanne for å sveise flens til oljeretur. Skal også prøve å få taki rør med riktig flens for å få ferdig olje-TUR til turbo. Bilder: Feste til LMM: Div rør: Dysene: Bra klaring? Er 1mm fra grenrøret her, 2,5" hele veien fra turbo å bak
Tynes944 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 Sjekk side 1. Kjøpte det av bjarte87 på forumet å glassblåste å lakkerte det.
M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Kult prosjekt, morsomt med budsjett bygg *Subscribed*
Pedi Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Her går det unna... Hvordan er det egentlig å bytte plugger nå? Såg ikke særlig morro ut? Litt dumt hvis de er vonde å komme til, mtp hvis du vil "lese" litt på pluggene etterhvert som du begynner å bruke den.
Tynes944 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 Det har jeg faktisk ikke tenkt over.. Hmm Men idag har jeg ivertfall fått ordna oljerør til turbo, så det er påkobla, bytta olje på bilen fra agip 5w40 til 10w60 Racing.( Gir såklart vertfall 50hk ekstra;) ) å demontert gamledysene, sveisa på et lite rør på fuelrailen å fått på 528 dysene. Har ikke montert fuelrailen på motor idag da jeg ikke fikk tid til det. Så plan for helga er: Montere fuelrail Montere BTR som jeg HÅPER at kommer imorra Gjøre ferdig siste bendet på eksosen så den er komplett(Nederst på downpipen) Lage ferdig rør til IC. Blir å bruke et rør som IC nå de første dagene for å få gjort unna oppstart osv.. Mangler bare WG å IC nå, blir bestilt den 10. når jeg får lønning Knipsa et bilde også: Noen som vet om jeg MÅ ha de plastikkgreiene som er under den nederste o-ringen på dysa? Er det låsing til o-ringen så den ikka skal dette nedi motoren eller?? Å om jeg må ha de, noen som har link til det?
Tynes944 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Skrevet Juni 23, 2012 Til Pedi: -Sjekka idag, går greit å bytte plugger, kommer lett til på alle 6 faktisk -Nå er eksosen helt ferdig, rør til IC er ferdig (Mangler et silikonbend fra gasspjeld til ene røret) -Dumpventil er kobla på -Dysene er montert SÅ er bare å gjøre ferdig oljeretur å bensintrykksregulator nå så er det klart for første oppstart
Simon S Arvesen Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Du bør trykkteste dysene, du bør ha koppen under ja. Av 12 gammle m30 dyser, jeg har var 3 bra, resten var drålig....... noe av det viktigeste når du turbolader
Tynes944 Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Hmmm.. Nå er de montert så får gå som det går, men er greit å vite om vertfall:)
Tynes944 Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Du vant.. [ Bilde ] Er ikke verst den der nei
Tynes944 Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Godt, ble litt "engstelig"... Det ble jeg også når du sa det der, for jeg kom til å tenke på at det muligens ble ganske trang. Er en fordel å ha de greit tilgjengelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå