Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg å henta "nye" bilen idag. Den starta ikke å hadde defekt batteri. Fikk i nytt batteri, bytta pluggledninger, da var det tut å kjør :)

Tok et raskt bilde av den rett etter jeg henta den:

IMG_0584_zps219959a7.jpg

• Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

No more polizei :)

IMG_0625_zps1549fe74.jpg

Skulle jo på eu godkjenning med den igår/idag, men han som skulle ta kontrollen hadde blitt matforgifta så han ligger hjemme. Så blir eu godkjenning på den når han er tilbake i arbeid. :)

Planen fremover nå er den svarte skal eu godkjennest, å er/blir bruksbil.

Den gråe skal motor/gir ut av mest sannsynlig 23/24 mars, da jeg kun har tilgang på løftebukk osv i helgene.

Også helga etter, så skal den svarte få bakstilling fra den grå, å skivebrems-svingarmene skal på den gråe. Har også bestilt nye svingarmsforinger i noe oransje polyurethanegreier, de skal på den svarte. Også har jeg nye lenkearmer å stabstag bak liggende som også skal på den gråe. Etter det skal den gråe settes bort til jeg har penger til å handle ny motor til den, å det blir enten en s38b36 eller en s50b30/32, har ikke helt bestemt meg ennå. Så skiltene på den blir levert inn samtidig som den svarte skal omregistrerest da jeg ikke har fått gjort det enda.

Også bestilte jeg ny reg.reim til den svarte idag.

Skrevet

Den svarte er den som var polizei, har hatt den i 2 uker:) rullemalte den svart matt igår. Er en ganske rusten orginal 325i som har rulla 332000 km nå(330 da jeg henta den)

Skrevet

Da blir det montering av skivebremsbakstilling på den grå til helga! Fåpå strong flex svingarmsforinger å nye lenkearmer å montere stabstag også :) Også driver jeg å leker med tanken på å flocke dashen på den, hvem driver med det i Møre og Romsdal? Noen som vet?

Også hadde jeg endelig eu kontroll på 325'n idag! Var ikke så værst igrunn.

2 - bremserør venstre foran rusta

2 - rusthull i dørk begge sider bak

2 - Over 50% forskjell på handbrekk

2 - mangelfull klamring på bremserør på begge bærearmer bak.

Er ikke mye det på en gammel e30??

Så det blir ordna den uka her :) Satse på det dukker opp ny reg-reim til 325'n å diffbrems også den uka her :)

Skal få oppdatert med litt bilder her etterhvert så tråden ikke blir så steike kjedelig! :)

Skrevet

Senka no bra det der, sikkert litt for mjukt til banebruk men ein plass må man begynne! :)

Er ikkje alle som har råd til racing spec understell med eingang, blir bra detta! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...