Tynes944 Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Jom er billigmøkk, er jo det billigste som er av coilovers. Men er nok økonomien som setter grenser ja:)
Tynes944 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Lyst å få coiloversene nå! Finnes ikke tålmodighet..
Tynes944 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Ser ut som det blir skruhelg da! Fåpå 325 bakstilling på 320'n, å omvendt. Montere coilovers på den grå om det dukker opp imorra Montere røde strongflex svingarmsforinger på den grå Montere 325 stabstag med nye lenkearmer å innfestingsplater på den grå Heve eksosen på den svarte Bytte bremserør på 325 svingarmene. Montere 325 bagasjelokket på den grå, da det er rustfritt å med vinge(Den typen jeg liker best) Demontere frontplate å begynne å pusse den ned(Skal lakkes opp igjen) Å her er et bilde av hvordan polizei ser ut nå: Fått den eu godkjent å greier! Blir en bra bildeupdate over helgen om jeg husker å ta bilder!
Tynes944 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Fikk demontert bakstillinga fra begge bilene idag, å skivebrems-bakstillinga skal oppi den grå imorra Var nesten på stålet på bremseklossene bak så bestilte nye EBC Ultimax klosser idag, kommer vel uti neste uke. Også har jeg muligens fått taki brock b1 8,5*17 å 10*17 til den grå, får se om det blir handel Om det blir noe av, skal det monteres samtidig som coiloversene! Bildeupdate imorra
Tynes944 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Update! Div bilder å info om det som ble gjort i helgen! Montering av line-lock på bakbremsene(Kjøpt på GSbildeler for 530kr) Monteringsplate: Borra hull å kappa ut plata: Montert(på venstre sida av førerstol): Slik ser det ut under: La slange mellom karosseri å bremserøret så det ikke ligger å gnager. Div deler demontert fra den svarte e30'n som skal over på den grå(25% diffbrems, nye lenkearmer, innfestingsplater, strongflex svingarmsforinger,skivebremsbakstilling å stabstag bak. Er også montert svart powerflex foring i diffen): Plate for innfesting av stabstag som har gjort nytta si... Så blir bestilt 2 nye sånne med GS på Mandag. Oppgjenging av hull for innfesting til stabstag: Rengjøring av foringsflater med "stålbørste" Har på silicongrease før montering: Montert: Bakstilling på plass: Nye bremseskjold: Bensintank demontert: Blir nok investert i fuelcell etterhvert tenker jeg. Skulle veldig gjerne ha fått pulverlakkert svingarmene bak å diffen før montering, men dette lar seg ikke gjøre da jeg hadde tilgang på verksted kun fra fredag til søndag.. Menmen. Får bare beklage litt dårlig bildekvalitet osv osv, men det er jo bare sånn! Neste pri på bilen, er å fåpå coilovers, bytte bremseklosser bak å fåpå nye felger!
Tynes944 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Da blir den svarte 325'n bytta i kommende Fredag i E34 520! Bilder kommer
Tynes944 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 Ny bruksbil handla kjørte ålesund - sandefjord med e30 å sandefjord - ålesund med e34 uten problem Planen for den er sote alle ruter, rullegardin i bakruta, få den eu godkjent, godkjenne senk i vognkort, få i noe anlegg, å til slutt nye felger har en plan ang. dette, men vil ikke røpe noe enda
Tynes944 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Skjer litt for tiden Fikk deler til e30 igår, ebc ultimax bremseklosser bak til e30, å venter på nye oppheng til stabstag bak, de kommer nok imorra. Coilovers kommer på Mandag! Bilder osv kommer. Å på e34 fikk jeg bytta hjullager venstre side bak idag, men må ha nytt høyre også så jeg, så det blir sikkert bestilt imorra. Også har jeg bestilt time på biltilsynet 2.mai klokka 12 for å godkjenne senk, så haster litt med å få taki tuv papirer! Men sendte mail til senk.no nå, så håper det ordner seg! Også fikk jeg gjort litt småtteri ellers på den, retta eksosen litt, limt frontlippa med svart pu lim, sota bakruter, fått i rullgardin, montert et par dynabel 12" å jbl decade 6*9 i hattehylla å lagt opp noe kabler, bytta til sota baklykter, bytta skiltlyspærer, venstre nærlyspære foran, støvsugd den også videre. Så den begynner å bli bra Handla også nye felger idag! Har lånt npen rondell d58 med en kompis siste dagene, å liker de så godt så da falt valget på det! Handla med torek på forumet idag Så de blir vel henta på Fredag tenker jeg. Så selv om det er lite updates her skjer det ting! Gammelt lager: Nytt lager på plass: Bikka 240 på vei hjem
Tynes944 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Da blir det montering av coilovers på den grå e30'n imorra å montering av rondell d58 8,5*18 å 10*18 på e34n på Tirsdag! Bilder kommer
Tynes944 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Montert coilovers på e30 idag å fått i stoffmatter i e34'n Også skal e34 på eu godkjenning imorra Eneste jeg vet om er frontrute,bærearm v.side foran å et bensinrør som må byttes, å muligens justere litt handbrekk.. Men får se imorra! Et par bilder av coilovers: Monterte fjørene bak med gummi kun øverst å uten justeringsskruen, å stilte det helt i bunn foran. Men nå er jo bilen uten bensintank/motor/gir/eksos osv osv, så justere høyde får jeg gjøre når den tid kommer
hermanoo90 Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Her har det skjedd mye ja, får følge med jevnere fremover nå, bra arbeid, og morro med bruksbilene !
Tynes944 Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Bestilt siste rest av det som trengs for å få e34 godkjent! powerflex i travers bak, 5 meter bensinrør,2 slitasjevarslere, klips til kaliptere foran å 2 bærearmer foran
Tynes944 Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 Bestilt diverse nytt til e30! Godt å begynne å bestille nye deler til godbilen igjen, da e34 har vært prioritert en stund nå.. Bestilt: -is flipp til bagasjeluka -is leppe foran -nye grøftelys foran -sota depo blinklys til fangeren foran -M-emblem til bagasjeluke -2 emblem i karbon. Har også fått montert nye festeplater til stabstag bak. Å har endelig bestemt meg for hvilke felger jeg skal ha meg! Valget falt nok på GS dymamic 8*17 foran å 9*17 bak! Er på kampanje nå så blir bestilt før utgangen av Mai Også har den blitt rullemalt svart. Delte meninger om det vil jeg tro, men det får bare være! Jeg tror det blir jævla tøft når jeg har fått gjort det jeg har planer om Så neste pri er altså å få på nye felger, så blir det å begynne på bensinsystem. 40l fuelcell i bagasjen, 044 kina pumpe(har liggende). Å når det er gjort, blir det ny motor! S38b36 til de som ikke har fått med seg det. Så updates kommer når det skjer noe!
Tynes944 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Da står det kun igjen frontruteskift å vising av senk på BT så er e34 klar for 2 nye år! Noe av delene som har blitt bytta siste tiden: Skal bli godt å få godkjent den så pengene kan begynne å gå til e30 istedet!
martinwenberg Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Du står på! Det er bra Er det den gråe du har rullemalt svart? Synes den var tøff når den var grå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå