Magnum 310 Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 Ingenting brukbart på kaross? Venstre framskjerm? Blir bra dette, creds om du blir "ferdig" til septembertreffet!
Tynes944 Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 Ingenting brukende nei. Om jeg blir ferdig til det, kommer an på om jeg får deler! Trenger ny hardykobling, k&n filter å siste koblinga til tanken nå, å mangler kjølevifte så får se!
Tynes944 Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 Blir bytting av skiver bak til GSP ventilerte imorra, montering av Bilstein dempere bak, GSP tårnlager bak, Eibach stabstag foran å bak, IX bremsekraftforsterker å ny gassvaier imorra, da er det klart for å montere motor
Tynes944 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 Bare noen bilder av dagens økt Bytta til Bilstein dempere med GSP tårnlager, GSp bremseskiver bak å Eibach tårnstag Å bytta bremsekraftforsterker Skivene bak er forresten bare et halvt år gamle å omtrent ubrukt, men har stått ute så derfor de ser sånn ut. Blir bra etter en liten kjøretur Nye klammer: Å slik ser bilen ut innvendig for øyeblikket. Rustsveist gulvet på førersiden å behandla det, står igjen å sveise på passasjersiden. Målere av type Autogauge. Montering av motor imorra!
Tynes944 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 Å om noen studerer bildene, så er eksosen borti drivakslingen, men eksosen er ikke fastmontert!
Eystein Ose Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Dette blir bra! Tar sikkert turen til Sykkylven å kiker en dag! De må du berre gjer! Kom ein tur i helga, da blir det skruing Vi fe ta oss entur Eyst! Ja vi lyte gjer det:D skal en tur til hovudstaden i helga, men fe ta det igjen:)) Ser bra ut! Gler mej til å sitte på ei ronde på vålerbana Stian, høhø
Tynes944 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 Heheheh Spørst om de dukka opp dela de!
Tynes944 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Dieselstuss med 4" utblås bestilt! Å k&n filter med 3,75" inn, 24 cm langt. Satse på det blir bra:) Å meyle m5 hardykobling å EKTE Bosch 044pumpe. Har hatt 2 kopipumper med de var bare dritt. Også venter jeg på penger for noe deler, da blir det bestilt nye framdekk. Går for Federal SS595 EVO, 195/40 17 tror jeg. Å 215/40 17 bak, er 8" felg foran å 9" felg bak
Tynes944 Skrevet August 16, 2013 Forfatter Skrevet August 16, 2013 Dreia meg nytt motorfeste på jobb: Motor montert i bil Fikk bare slippt motor på plass å stramma motorfester/girkassefester å fått på giroverføringa idag. Fortsetter imorra tidlig
tommyheimberg Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Fin mottor det dere! blir knall detta:-)) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Tynes944 Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 Laga meg en liten liste på ting som står igjen nå, hadde en bra arbeidsøkt idag -Bestille 1 ny viftereim -Fylle servoolje/kjølevæske -Skaffe ny veivsensor -Montere luftfilter (bestilt) -Montere bensinpumpe (bestilt) -Fåpå siste an koblingen til tanken, å få til en slags lufting på den. -Koble opp autogauge målerne -Bytte bakfjører -Lage ferdig eksos -Montere ny hardykobling (bestilt) å få på mellomakslingen. Bilder fra idag Ute å lufter seg litt mens vi rydder litt på verkstedet Montert panserlåser å fått på panseret Satser på oppstart/prøvetur i slutten av uka
Tynes944 Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 Har forresten montert 8mm spacer på hver side foran etter bildet ble tatt.
Tynes944 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Va du på sommertreff i helga? Nei. Skal på Våler 7-8 September OM ting går etter planen å deler som er bestilt dukker opp!
Tynes944 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Idag ble eksosen ferdigsveist, kommer bilde av kunstverket imorgen. Også bestilte jeg 2 nye viftereimer å ny veivsensor da den slitna her om dagen. (Helt inne i sensoren) Også skulle vi ha oppi mellomakslingen idag, men den sitter i spenn noe helt jævlig, så tar den med på jobb å dreier av den 1cm eller noe sånt å sveiser sammen igjen med TIG. Gjort det på et par mellomakslinger tidligere på jobb å det har ikke vært noe risting eller noe i bilene senere å det har holdt helt fint. Er ikke mye som står igjen nå! Også lurer jeg på en liten ting!! Noen som har link til en kraftig å bra kjølevifte? Har hatt en sånn billig Ebay vifte før men den var ikke brukende til noe. Å det orginale viskosegreierne er det ikke plass til... kom med forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå