Ole M.Haraldstad Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Du bør ha 10cm plass for volvo vifte. Den bygger ca 8cm men trenger jo litt klaring. Om du har plass så er den genial. Tror det står alle mål i min annonse, men har ikke fler av akkurat den vifta nå. viewtopic.php?f=15&t=108984
Tynes944 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Hadde oppstart på s38'n idag! Fikk taki veivsensor igår kveld, å monterte den idag, å den fyrte tvert! Fikk også gjort forskjellig annet småtteri. Fått på låsering på giroverføringen, fylt på kjøleveske, demontert mellomaksel (Korte den inn på jobb imorra). Tok også ut nederste bolten på dynamoen for å få taki en lengre en, for og få servopumpa litt lengre ut. (Treffer dårlig på reimhjula slik det er nå) Bytta også bakfjører idag, endelig fått taki et par som jeg er fornøyd med høyden/stivheten på. Men oppstarten idag var bare på startgass! Har jo ikke bensinpumpe enda.. Men får håpe at framdekka,luftfilteret,hardykoblinga,AN koblingene å bensinpumpa kommer iløpet av uka! Da ser det lyst ut for BMWCCN treff 7-8 September
Tynes944 Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Vært på kjørt en liten tur idag, 6 mil akslingen ble ferdig, bytta mellomakseloppheng å monterte akslingen. Å fikk ordna lufting til fuelcellen bak, så nå fungerer sakerne bra! Eneste problemet hittil er isolasjonen mot torpedoveggen der eksosen er, der lå ekosoen borti så fjerna hele isolasjonen i det området Så planer fremover: -Montere orginal 044 pumpe når den kommer -Bytte framdekk når de kommer (Federal ss595 195/40 17, å 215/40 17 bak. 8" felg foran å 9" bak -Bytte hardykobling når den kommer -Montere oljekjøleren jeg har liggende, når jeg får inn noen kroner igjen så jeg får ta meg en tur på tess å pressa noen slanger å koblinger til den -Bytte diff til en mer brukende utveksling. Står 4.27 på nå, å det er helt håpløst! Få taki en som er 3,64 eller kortere. Skal prøve å få ordna noen nye bilder til helgen, vet det er kjedelig å bare sitte her å lese tekst!
Tynes944 Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 3.64 blir laaaangbeint på en m5 Va vertfall heilt på bæærtur på 4,27....
Morty999 Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 3.91 eller høyere er optimalt på m5 hvertfall, noe lavere så får du altfor lange gir iforhold til momentsvake m5 motoren
Tynes944 Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Har en slapp lamelldiff på 3,92 liggende da.. Får vel vekke liv i den da muligens heheh
KarlDahl Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Hvorfor vurderer du å selge e30en? https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Tynes944 Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Sjekker interesse bare, tviler på jeg kommer til å selge..
KarlDahl Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Sjekker interesse bare, tviler på jeg kommer til å selge.. Good!
Tynes944 Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Vært ute å kjørt endel idag, herlig! Alt fungerer meget bra Men har fått et aldri så lite hull i radiatoren.. Og fikk endra litt på plasseringen av slangene til oljekjøler tidligere idag, så nå ligger de greit. Å fjerna langlyset på førersiden å lagde til med bassrør der! Å skal få taki rør så filteret kan være der!
Kjakan Skrevet August 25, 2013 Skrevet August 25, 2013 he en radiator ej skal selge om du treng fra e28n
Tynes944 Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Hadde bud på 62000kr på bilen for noen dager siden, men takka nei. Vurderte å selge, men har kommet fram til å beholde den en stund til! Har skjedd forskjellig i det siste, blant annet street meet i Sykkylven. Ble planlagt på Mandag, å treffet var på Lørdagen. Overraskende nok møtte det opp over 60 biler å 140 personer! Den grå sr registrerte e30n er forresten Myshan på forumet sin 325 turbo om noen skulle lure på det! Så her er diverse bilder av det, å et par bilder som viser at redskapen fungerer helt greit ) Undertegnede bak rattet her: Strøken M-tech 2 bil, vant velfortjent pokal!
Tynes944 Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 Bilen er til salgs, ligger på autodb, å ligger også ute på Bimmers. Skal ha den med på treff i Ørsta neste helg så om noen er interessert blir bilen å se der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå