Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bomma på alle fergene som gikk ann å bomme på! :P

Menmen kom fram til slutt å ble jo handla litt :)

395239_4149839378043_551169426_n.jpg

Kjøpte også et facelift ledningsnett å en 885 topp, dette tok jeg ikke bilde av da alle vet hvordan det ser ut!

Skal til Ålesund å hente 51mm fjørbein imorra, kommer bilder av det også :)

Skrevet

Bestilte Green 76mm luftfilter idag, å et vakkert oppheng til Bosch 044 pumpe i aluminium med noe blått silikon osv. 044 pumpe blir bestilt etterhvert. :) Var i ålesund å handla fjørbein idag, fikk med ganske nye greenstuffklosser, caliptere å skiver, så det var jo jeg fornlyd med. Kom hjem å demonterte fjørbeina å steama de så de er klar for kuleblåsing på Tirsdag!

Bilder :

T2eC16VHJHYE9nzpeDFwBQN0SF6J3g60_3.jpg

KGrHqRpIE-z3DFyu1BQCJumuslw60_3.jpg

389785_4154286289213_2004688730_n.jpg

383990_4154299409541_394235678_n.jpg

Skrevet

Sendte deler til kuleblåsing idag, kommer bilder imorra :) henta også ny toppakning å et par bærekuler på meca idag, så skal stikke å presse ut de gamle kulene å få inn de nye nå! :) Bilder kommer

Skrevet

Fikk telefon om at delene var ferdig blåst nå, så skal hente nå! Å blir sikkert bestilt rådelager,veivlager, et nytt motorfeste å 2 nye hjullager fra Koed ikveld! Bærearmene foran er ferdig malt å ferdig montert med powerflex i, så de er klare til montering. 51mm fjørbeina skal jeg male med hammerite, resten blir levert til pulverlakkering i svart. Det vil si travers bak, begge innfestingsplatene bak å alle 4 fjørene (supersport 60-40)

Skal såklart pulverlakkerest i svart! :)

Prata med parts and retards, nye 51mm supersport dempere er på vei! Så det kommer seg dag for dag!

Bildeoppdatering ikveld :)

Skrevet

liten bildeupdate da! :)

Pressing av nye bærekuler:

IMG_0061.jpg

Nymalte svingarmer bak å bærearmer foran. Ytre bærekule på den ander armen ble byttet for 8-9mnd siden, å den indre var fast å fin så ingen behov for å bytte de :) steamet på 140grader å malt 2 strøk med svart benga.

IMG_0063.jpg

Fått igjen kuleblåste deler:

IMG_0068.jpg

Hengt opp fjærbein:

IMG_0070.jpg

Lagt på 1 lag med hammerite:

IMG_0071.jpg

Resten av de blåste delene blir levert til pulverlakk imorra! :)

Å forhåpentligvis får jeg også lamelldiffen imorra, så jeg får montert ferdig den. Det vil si montere kronhjul, speedometerhjul, sette den i diffhuset å få på ny frisk olje. Bruker 75-90 LS olje fra Agip. :)

Skrevet

Jepp! :)

Sendte om til Pedi no, skal ha K-mac tårnlagrene hans! Også bestilte jeg skikkelige slangeklemmer fra Kimmit idag(Såkalte flyklemmer????) å et kimmit sport racing klistermerke.

Skulle også bestille hjullager, 2 nye bærekuler ( Så de var så billig så bytter bare på andre siden i samme slengen!:) ), nye råde/veivlager å et nytt motorfeste. Men var noe kødd med kortet mitt så den bestillingen blir lagt inn imorra istedet! :)

Skrevet

Deler levert til pulverlakkering! Skal være ferdig i slutten av neste uke sa de :)

Bestilt hjullager m.muttre, støvhetter++, nye bærekuler til v.bærearm, et motorfeste, rådelager å veivlager nå nettopp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...