Jørgen Lie Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Hvor blir det av deg da? Har du kjørt deg bort??
Tynes944 Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Bomma på alle fergene som gikk ann å bomme på! Menmen kom fram til slutt å ble jo handla litt Kjøpte også et facelift ledningsnett å en 885 topp, dette tok jeg ikke bilde av da alle vet hvordan det ser ut! Skal til Ålesund å hente 51mm fjørbein imorra, kommer bilder av det også
Jørgen Lie Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Hehe, slikt som kan skje det Har litt montering foran deg nå da Skal bli morsomt og følge med!
Tynes944 Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Jepp! Men skal handlest endel mere deler før det blir gjort noe, updates kommer etterhvert
Tynes944 Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Bestilte Green 76mm luftfilter idag, å et vakkert oppheng til Bosch 044 pumpe i aluminium med noe blått silikon osv. 044 pumpe blir bestilt etterhvert. Var i ålesund å handla fjørbein idag, fikk med ganske nye greenstuffklosser, caliptere å skiver, så det var jo jeg fornlyd med. Kom hjem å demonterte fjørbeina å steama de så de er klar for kuleblåsing på Tirsdag! Bilder :
Tynes944 Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Sendte deler til kuleblåsing idag, kommer bilder imorra henta også ny toppakning å et par bærekuler på meca idag, så skal stikke å presse ut de gamle kulene å få inn de nye nå! Bilder kommer
Tynes944 Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Fikk telefon om at delene var ferdig blåst nå, så skal hente nå! Å blir sikkert bestilt rådelager,veivlager, et nytt motorfeste å 2 nye hjullager fra Koed ikveld! Bærearmene foran er ferdig malt å ferdig montert med powerflex i, så de er klare til montering. 51mm fjørbeina skal jeg male med hammerite, resten blir levert til pulverlakkering i svart. Det vil si travers bak, begge innfestingsplatene bak å alle 4 fjørene (supersport 60-40) Skal såklart pulverlakkerest i svart! Prata med parts and retards, nye 51mm supersport dempere er på vei! Så det kommer seg dag for dag! Bildeoppdatering ikveld
Tynes944 Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 liten bildeupdate da! Pressing av nye bærekuler: Nymalte svingarmer bak å bærearmer foran. Ytre bærekule på den ander armen ble byttet for 8-9mnd siden, å den indre var fast å fin så ingen behov for å bytte de steamet på 140grader å malt 2 strøk med svart benga. Fått igjen kuleblåste deler: Hengt opp fjærbein: Lagt på 1 lag med hammerite: Resten av de blåste delene blir levert til pulverlakk imorra! Å forhåpentligvis får jeg også lamelldiffen imorra, så jeg får montert ferdig den. Det vil si montere kronhjul, speedometerhjul, sette den i diffhuset å få på ny frisk olje. Bruker 75-90 LS olje fra Agip.
Pedi Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Flott update! Dette høyner finishen din ja!!!
Tynes944 Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Flott update! Dette høyner finishen din ja!!! Takk for det
Kjakan Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Sjå der ja! Alltid kjekt me ny lakka deler
Tynes944 Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Jepp! Sendte om til Pedi no, skal ha K-mac tårnlagrene hans! Også bestilte jeg skikkelige slangeklemmer fra Kimmit idag(Såkalte flyklemmer????) å et kimmit sport racing klistermerke. Skulle også bestille hjullager, 2 nye bærekuler ( Så de var så billig så bytter bare på andre siden i samme slengen! ), nye råde/veivlager å et nytt motorfeste. Men var noe kødd med kortet mitt så den bestillingen blir lagt inn imorra istedet!
hermanoo90 Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 her er det mye handling og arbeid, dette lover bra, må ha vært en deilig følelse å fått dem etter blåsing og fått lakt lakk på beina
Tynes944 Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Var godt det ja! Å skal nok bli like deilig å få igjen travers bak å alle 4 fjørene med svart flott pulverlakk!
Tynes944 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 Deler levert til pulverlakkering! Skal være ferdig i slutten av neste uke sa de Bestilt hjullager m.muttre, støvhetter++, nye bærekuler til v.bærearm, et motorfeste, rådelager å veivlager nå nettopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå