Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva måtte til for å få på plass kassa kontra tds kassa?

Dem er rimelig like, men du må ha annet senter til lamellene da inngående aksel på kassa er kraftigere. (35mm) Usikker på om kassa er lengre, men den passer rett på:)

Skrevet
Hva måtte til for å få på plass kassa kontra tds kassa?

Dem er rimelig like, men du må ha annet senter til lamellene da inngående aksel på kassa er kraftigere. (35mm) Usikker på om kassa er lengre, men den passer rett på:)

Nye lameller ja!

Kassa er lengere så noe tilpassing må påberegnes, men alt-i-alt enkel jobb :wink:

Skrevet
Hva måtte til for å få på plass kassa kontra tds kassa?

Dem er rimelig like, men du må ha annet senter til lamellene da inngående aksel på kassa er kraftigere. (35mm) Usikker på om kassa er lengre, men den passer rett på:)

Nye lameller ja!

Kassa er lengere så noe tilpassing må påberegnes, men alt-i-alt enkel jobb :wink:

Hvilken mellomaksel kjører du på?

Skrevet

Mellomaksel består av fremre del fra 330d, bakre del fra E34 M5, laget hos GKN

  • 2 years later...
Skrevet

Lenge siden det har skjedd noe her, men har da fått gjort noe i tiden som er gått.

M50`n er bare å ta av seg hatten for! Full gass på tredje sesongen, kjører nå både racing og den artige sideveis stilen om hverandre, eneste som er skrudd på maskinisten var å bytte vannpumpe \:D/  M50`n virker udødelig, og den har gått på 2,0bar disse årene :headbang:

Drivlinje blir man aldri ferdig med å skru på, ryker knuter, differ og innfestninger omtrent på hvert treff, så i vinter blir det total ombygging.

i 2014 har den gått i Gatebil extreme serien, og med en 10 plass på Våler og 13 Plass på Rudskogen av 40 startende, må man bare si at E30 er en meget allsidig bil som fungerer godt i alle sammenheng! Og dette med en bil som overhodet ikke er satt opp for asfalt racing.

 

Noen bilder av hva som har skjedd siden forrige update:

 

post-65348-0-79403600-1412777497_thumb.j

 

post-65348-0-20510500-1412773473_thumb.j

 

post-65348-0-44851300-1412773494_thumb.j

 

post-65348-0-49841600-1412773512_thumb.j

 

post-65348-0-27515700-1412773534_thumb.j

 

post-65348-0-74982900-1412773568_thumb.j

 

post-65348-0-76499300-1412777298_thumb.j

 

post-65348-0-35207300-1412776898_thumb.j

 

post-65348-0-63199200-1412776917_thumb.j

 

post-65348-0-21360700-1412776934_thumb.j

 

post-65348-0-03188800-1412776948_thumb.j

Skrevet

Takk for det:)

Skjærer ut hele gulvet og bygger opp alt nytt med diff feste opp i buret. også får en vel bygge justetbar bakstilling i alle retninger og flytte tårnhus så jeg får stående coilovere. Ny mellomaksling, igjen. også må jeg finne en ny resept på drivknuter, M5 knutene holder ikke mål. Kode+klar som det heter, men nå skal det bli skikkelig Harra:lol:

Leter etter noen som lager skikkelig differ til 210 hus med valgfrie rampevinkler som tåler masse bank, noen som har brennhete tips og erfaring her, så tas det imot med stor takk!?

Skrevet

Bilen har blitt virkelig fin, og var en fryd å se på extremløpet.

Det er under driftingen ting ryker vel?

 

Hvordan understell har du kjørt på i år?

Veid bilen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...