Robin L Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 hei. vurderer salg av subwooferen min ved rett pris. beholdes om jeg bare får skambud. den er opprinnelig bestilt til e39, men jeg flyttet de vinklene den henger i så den passer e38 også. men er fullt mulig å flytte de tilbake. Pris 2000/ bud. jeg kan sende dette er en genial, elegant løsning for de som vil ha litt ekstra lyd! krever ikke borring å herjing med karosseriet, og er tatt ut på 3 min om man trenger plassen. her er monteringsanvisning for e38 http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... _95-01.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 er dette en med inne bygd forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Nei den er passiv. forsterkeren jeg har brukt tenkte jeg å sette i e34n for den tuller litt. Den kan evt.medfølge da. Denonforsterker det. trur de er en dårlig lodding på høytalerterminalen eller noe kanskke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Følger forresten med høy-lav omformer om man trenger de. Samt noe kabling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Er denne bare koblet til med en høy/lav-converter på utgangen til den originale basskassen i hatthylla? Fulgte det i utgangspunktet med en forsterker? Og hvorfor selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg har ikke de originale bassene i hattehylla, så det er koblet til med høy lav omformer på høytalerene i bilen, rett på forsterkeren baki. Det var egentlig med forsterker ja, men tekte å bruke den i e34n.. Vurderer salg da jeg lurer litt på å montere original hattehylle med nye elementer i. Men de blir litt kostbart da så får se egentlig. Vurderer de bare i første omgang Noen her som har erfaring med 5,25" subber så lurer jeg på hvordan det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Hmm.. ja jeg hadde egentlig tenkt å gå den veien selv, altså med å bytte ut de 4 5.25" i hatthylla med f.eks Focal Utopia 5ws. men disse koster 2k pr stk. Så det blir litt kostbart. Har du noen specs på forsterkeren som fulgte med subben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Skal sjekke de når jeg kommer hjem. er en rockford fosgate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 her er forsterkeren som var med, 2x100w @2ohm, 200w brokoblet @4ohm ser det ut til. ikke ett atomverk men fungerer for min del det geniale med denne er at det er med ett potmeter som man kan ha framme i bilen, for justering av nivå. http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=R ... WLgtMjoXvg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Besvart ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 heeelt glent denne jeg.. er fortsatt for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 et 10" basselement right? alt funker med den? ingenting gale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 medfølger vinkler til å feste den, noen skruer, noe kabling. er 10" bsw element ja. den fungerer slik den skal ja, ingen skader. medfølger ikke forsterker, den tenkte jeg å bruke i e34n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå