Gå til innhold

bsw subwoofer SOLGT

Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

hei. vurderer salg av subwooferen min ved rett pris. beholdes om jeg bare får skambud. den er opprinnelig bestilt til e39, men jeg flyttet de vinklene den henger i så den passer e38 også. men er fullt mulig å flytte de tilbake.

Pris 2000/ bud. jeg kan sende

dette er en genial, elegant løsning for de som vil ha litt ekstra lyd! krever ikke borring å herjing med karosseriet, og er tatt ut på 3 min om man trenger plassen.

fyllcvnb5d2a329fd88h.jpg

xb8gplkqa6upvt37et00.jpg

ndux7tc3bv89h4ekyu3w.jpg

her er monteringsanvisning for e38

http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... _95-01.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er passiv. forsterkeren jeg har brukt tenkte jeg å sette i e34n for den tuller litt. Den kan evt.medfølge da. Denonforsterker det. trur de er en dårlig lodding på høytalerterminalen eller noe kanskke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke de originale bassene i hattehylla, så det er koblet til med høy lav omformer på høytalerene i bilen, rett på forsterkeren baki.

Det var egentlig med forsterker ja, men tekte å bruke den i e34n..

Vurderer salg da jeg lurer litt på å montere original hattehylle med nye elementer i. Men de blir litt kostbart da så får se egentlig. Vurderer de bare i første omgang :)

Noen her som har erfaring med 5,25" subber så lurer jeg på hvordan det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. ja jeg hadde egentlig tenkt å gå den veien selv, altså med å bytte ut de 4 5.25" i hatthylla med f.eks Focal Utopia 5ws. men disse koster 2k pr stk. Så det blir litt kostbart. :-k

Har du noen specs på forsterkeren som fulgte med subben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...