Mantis Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Kopper eller emblem? Bilder av bil med felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 bestiller senterkopper utenom å dei er det emblem på skal se om eg ikke får det til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Se der ja! Tror disse felgene vil passe meget bra på sort bil Hvilke andre spesifikasjoner har du sånn mtp senk osv? Har et senkesett som står på nå, men jeg aner ikke hvor mye den er senket og det følger ikke med noe form for TUV-papirer og den er heller ikke vist på trafikkstasjon. Tenkte å kjøre litt med dette settet fram til videre også bestille nytt justerbart når alt det er andre er gjort, så er den i alle fall godkjent i vognkort og jeg har sånn grei oversikt over senk og de tingene. Står 18" på nå og det er vel 2 cm klaring til hjulbuen, MEN de stikker for langt inn og det er noe med camber som ikke helt stemmer framme. Uansett så har felgpakken GS kan tilby 19", men da lavere profil. Har nå 225/40R18 og de fra GS er 235/35R19. ET på de som står på nå har jeg ikke sjekket enda, men Gold Track har en ET på 20. Burde vel gå greit dette her og kanskje hive på noen spacere, men det må jeg nesten sjekke nærmere ut når jeg monterer felgene på bilen.. Litt kjip dimensjon når det kommer til pris på dekk når disse jeg nå kjøper blir utslitt da men. 18" er merkelignok ofte ganske mye billigere enn hva 19" er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Har supersport justerbart så vett ikke helt hvor lavt det er nå! skal skru litt mer ned tror jeg og skulle ha spacet litt ut framme tenker jeg;) har den felgpakken som er med 235 framme og 265 bak! skal skru ned litt bak og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 20mm spacer foran og 15mm bak med GS felgene så blir det bra. Men da må du valse bak. Ønsker du ikke å valse kan du bruke 15/10 i stedet. Her er gamle min med 15/10 spacere og GS Goldtrack. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 takk for tips m-tech:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Nydelig og nyttefull informasjon Takker og bukker så meget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Deler ankommet fra GS! Kom en snill sjåfør fra posten innom med en lastebil i dag. og med seg i postburet hadde han litt snadder til meg. - M5 bakfanger med lister og diffusor - Diffusor for dobbel potte - Duplex effektanlegg - Facelift frontlykter - Superwhite pærer til tåkelykter Bestilte også GS gold track 19", men dette hadde de lagt som lagervare ved en feiltakelse Vet ikke helt om jeg skal prøve meg på Hyper Track nå eller hva.. M5 frontfanger bestilte jeg på ebay, så den kommer vel i løpet av neste uke tipper jeg. Eneste grunnen til at jeg ikke bestilte bakfanger også på ebay var fordi de ikke hadde bakfanger for biler med PDC og jeg orker ikke bryet meg å skulle stå å skjære ut ett og ett hull og makk. Planen var å bestille baklykter og senkesett også med det samme, men jeg kan vel ikke svi av alt jeg har av penger på konto Gå rundt som en kirkerotte er ikke særlig gøy, så jeg får ta dette senere. Skal bli spennende å montere opp og høre forskjellen på lyden Fikk baklukelista mi fra Taiwan i går også. Ufattelige 20 $ inkl frakt og ferdig med bilens lakkode rett på døra! Ser fram mot å montere opp delene, men litt kjipt å gå å vente på frontfangerer fra California og jeg tror lakkereren som skal lakke fangerene er på ferie, så noe tid vil det ta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 GS har selvsagt ingen felgpakker sommer på lager Har ikke råd til dyre felger i første omgang og de som står på bilen nå er jo et mareritt for øyet. Fanden også.. strek i regningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Lurer på å selge hypertrack felgene mine da. Om det er sånne du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhaage Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Edelstahl duplex eksosen er ganske vanskelig å tilpasse 100%. Ville gått for et annet om jeg skulle kjøpt nå! Bruker også å være mye kødd med carbon-diffuseren bak, men kan vær du er heldig Burde forresten bruke ebay.de til å bestille fangere, blir en del billigere enn fra USA. Betalte 2500 for helt ny fanger med nye tåkelyshus, plastlister m/pdc og nedre grill inkludert fra tyskland. ** og skal som sagt få kjøpe felgene mine med dekk rimelig billig om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Dette blir bra:-D pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Ja håper på at det blir bra etterhvert. Eneste som holder litt igjen er at ting koster penger. Har allerede kommet langt, men henger litt igjen på venting av fanger fra USA også må dette lakkes. Har også veldig lyst på M innstegslist og støtlister, men til koed-pris er jeg ikke særlig keen på. Prøver å finne billigere i det store utland, men vanskelig å finne Så var det dette med felger da. Har ikke råd til noe særlig dyrere enn 10.000,- med dekk og da begrenser det seg veldig. Ser i bruktmarkedet, men er ikke alt som frister der heller. Mye er kantkjørt og mye er lite gummi igjen på. Dekk utenom felgpakke kan fort bli dyrt i 19" Soetness her inne var innom jobb i dag med sin 530. Ganske rå lyd i det duplex-anlegget! Satt på en runde og det var grei during gjennom tunnelen. Ellers har jeg utført inspection II i dag. Lenge siden jeg har sett et oljefilter som ser så oppløst ut, så jeg tror det trengtes sårt. Byttet også toppdekselpakning siden det svettet litt olje ut fra toppdekselet. Litt bilder for de som er interessert: (igjen crappy iphone bilder. Solgte speilreflekset mitt for litt siden og har ikke kjøpt nytt) Litago må en ha etter 8 timer på jobb og så over på egen bil Kjøpte autoglym Deep polish for mørk lakk også. Noen erfaringer med den? Litt spontankjøp på meca egentlig. Toppdekselpakning sprø som et kjeks og en del avleiring. Pent og rent etter en god vask. Dagens tips: Ha på litt pakningsstoff akkurat i disse høyningene rundt dekselet. Her har det lett for å leke olje og dersom det noen gang starter å leke, så kommer det som regel fra disse forhøyningene. Så vet dere det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå