Mantis Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Da har jeg fått ut litt nyere og freshere bilder til dere Har nå montert opp duplex eksos - noe som viste seg å ikke være veldig enkelt. Utrolig irriterende at supersport ikke legger legger ved en anvisning så man vet sånn høvelig greit hva de forskjellige brankettene, skivene og delene er beregnet for. Synes det henger litt lavt ned nå, så eg må nok skaffe tak i nye eksosgummier som er mindre for å få det lenger opp. Ser litt jalla ut når anlegget blir så langt ned og ikke ligger fint under diffusoren. Lyden er fin, men kanskje noe lavere enn først forventet. Motorstøyen under panseret overdøver nærmest anlegget om man kommer opp på siden av bilen og framover. Ikke all verdens lyd ved pådrag heller.. men kanskje like greit så det ikke høres ut som noe jappsetralle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Man kan se kassen med duplex anlegget bak der - var vel litt vel optimist som trodde jeg kunne rekke alt på 2,5 timer. Hahaha.. Ung og evig optimist! Kjenner meg igjen i det der fra da jeg var på din alder. Nå vet jeg at alt tar mye lengre tid enn det du tror! Ung, masse pågangsmot og optimisme. Herlig! Selv har jeg mistet det meste etter som årene går... Bilen begynner å se veldig bra ut! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 I dag fikk jeg heva duplex eksosen Ga opp hele gummiopphenget på høyresida da det på 2. timen ikke ville samarbeide, så jeg tok slitt og ga litt faen og borra en god Zebra fra potta og rett opp i hjulbrønnen. Tok på litt tectyl, så vi får satse på at det duger. Lager ikke ulyder eller noe. FØR: NÅ: Ble langt penere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 GUD BEDRE jeg vil ha fire rør når jeg ser noe slikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Hehe, ja det er bare å invistere det. Helt ærlig vil jeg si det er for dyrt å skaffe seg fire enderør fra supersport, men greit nok. Ikke er det særlig "bolt-on" og det følger med 15 deler, men ingen anvisning på noe som helst, så det er helt umulig å vite hvilke patenter de har tenkt på de ulike brankettene og delene Glad jeg har fått det opp og fått det beint da for å si det slik.. En kveld gikk med til kapping, sliping, varming av rør, bending osv. En kveld gikk med på å finjustere det og modifisere ytterligere for å få det til å se så orginalt ut som mulig. Og da har jeg et helt bilverksted med alle slags verktøyer tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Legger inn et nytt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 ///M? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Ikke vær så streng da Frode! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 M må da værra lov sålenge det ikke står M5. Betyyydelig forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Lenge siden jeg har postet noe her nå. Kan nevne at jeg har erstatta de drittbaklysene fra parts and retards og erstattet de med orginale Hella med styrebokser og hele sulamitten Av planer framover vil det komme på nytt coiloversett i skikkelig kvalitet. Er enda usikker på hva jeg skal invistere i, men tenkte å legge rundt 10 lapper i understellet. Ellers er det nye 19" eller 20" felger til våren og litt sånn smått. Skal se om jeg kan klare å få tak i et skinninteriør også, men foreløbig har jeg kun funnet interiør med priser langt oppi været, så om du skulle ha et fint skinninteriør med splittbaksete til E39 liggende - skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Oi oi denne har jeg ikke sett før nå, kikka igjennom tråden din og må si bilen er blitt veldig fin, spent på hvilke sommer felger du går for . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Tusen takk for det Skjer ikke så mye med bilen nå om dagen nå som det er mørkt, trist og kaldt ute. Kan nevne at jeg har bestilt nytt senkesett Black Evelution fra Supersport fra P&R. Det gamle senkesettet har begynt å synke sammen på ene siden og gnirker noe helt forjævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Da har jeg handla meg nye felger til sommeren Zito WP 111 med 235 foran og 265 bak. Har planer om å lakke disse matt sort med plastidip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 sorte felger på sort bil fyfy. omtrent eneste fargen jeg syntes passer til sorte felger det er visst bilen er hvit. men felgene i seg selv er rå tror nokk de kommer til å passe bra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Hadde du de kjipe baklyktene på fra bildet 10.oktober? Det som er rett over her. De ser faktisk ikke så kjip ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå