Gå til innhold

Mantis sin BMW e39 523i *Nye coilovers med bilder**Plastidip

Share

Anbefalte innlegg

Sort matt fungerer utmerket på sorte biler etter min mening.

black-bmw-540-black-rims.jpg

5630513806_e3cd4f8bab_z.jpg

5629932185_ee1022c007_z.jpg

5630506018_529ce43109_b.jpg

Hvit vurderes, men redd det vil se for "glorete" ut 8-[

kjipe lykter fra parts and retards ja. De ser ikke så veldig uorginal ut, men for kjennere som sikkert deg og meg, så ser det bare helt galt ut der bak. I tillegg lyser de ikke noe pent om kvelden etter min mening. Glad jeg kjører orginal Hella LED nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bydde på mine baklykter på tysk ebay og vant med et bud på 700,- kr. Dritten er at du må ha styringsbokser for LED og adapterkabel i tillegg, og dette koster rundt 2000,- på koed.no. Da vil jeg heller anbefale LED-pakken de har på koed komplett med adaptere og alt for 3000,- Disse er ikke hella, men de ser dønn like ut og lyser dønn likt.

Jeg måtte også borre nye hull i karosseriet til hellalyktene. Skruene bommer med 2-3 cm nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000kr er ikke gale for lykter og adapterkabler! Trodde det var kun hella som solgte sånne skikkelig celis lykter jeg :P Har du noen bilder av de 'fake' lyktene til 3k? Eller er det ingen forskjell what-so-ever? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de er eksakt våger jeg ikke å skrive under på, men de ser like ut og styres også med LEDadapter. Er på mobil nå så litt makk å lete fram..i tillegg linker ikke koed sine produkter. Gå til koed -> e39 -> nye deler -> lykter -> baklykter så ligger de der.

Relativt hva folk mener er mye. Jeg mener 3000,- for brukte baklykter er i overkant og jeg hadde aldri svidd av 6000,- på nye hella baklykter.

Fint i mørket lyser de! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Er pent pent lite å se forskjell på Hella Facelift og typisk kopi lykter med LED striper.

Såvidt jeg har sett så er eneste forskjellen estetisk at på kopi lykter så ligger ryggelyset helt nederst, mens på Hella er det refleks område helt nederst, så ryggelyset har et mellomrom på 2cm ish til bunn av lykt :)

Orginal: IMG_1612.jpg

Uorginal: DSCN6078.jpg

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men det gjør en stor forskjell der bak. Synes ikke kopiene er pene i det hele tatt og hekken framstår uorginal for mitt trente øye :) Hella lyser i tillegg mye penere og man kan se tydelige LED-striper langs lykten.

Kommer en større update her senere. Har litt snadder som skal på bilen i påska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Planene framover blir

- Nye coilovers.

- Nye fjærlager. Muligens justerbare fra GS-perfomance eller så kjører jeg bare enkle febi.

- Bytte av samtlige foringer foran på bilen.

- Full firhjulskontroll.

- Lakking av "nye" sommerfelger med plastidip.

- Lakke alt av chrome sort med plastidip.

Har heva eksosen, så den ser betraktlig bedre ut enn på bildene som ligger her. Blir vel en ny photoshot når alt er ferdig om en uke eller sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...