Vegard115 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Noen som har prøvd 19 tom 235 på e36? Hvordan blir utsende, og er det for stort? Kjøreegenskaper og stivhet på bilen? Tips takk. Prøvde et sett i dag. Må kaste på org fjerer bak etter den tar i skjermkanten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Har en kompis som hadde det og det ble altfor stort, rett av igjen .. kan se om jeg klarer og fikse ett bilde av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard115 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Ble det forstort pga skjermen? utstikk og for mye dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Nei var vel heller mer at det ikke såg pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Min gamle på 19", 225 foran og 245 bak. Bilen var ganske stiv, men hadde ingen problemer med kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard115 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Justerbart? Prøvde noe exe pegasus felger idag. passet perfekt til bilen bortsett att den ble altfor låg bak!. Vuderer stert og få i felgene:) Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Satt justerbart på denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Jeg mener 18" er perfekt size til e36. (...men kommer selvfølgelig ann på senk, profil etc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard115 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Okei, Kanskje man skal bare slenge på noen 18 " felger da!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå