Boddiz Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Ser at bavariansoundwerks har høyttaler-sett til e60. Noen som har prøvd dette? Verdt penga? http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... 5-E60-E61/ Prisen virker overkommelig, men jeg er skeptisk til hvor stor forbedring man kan oppnå uten å bytte ut forsterker...
Boddiz Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 Bump! Ingen som har prøvd dette høyttaler-settet?
eriksen76 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Har pakken til E46, ble stor forbedring til meg (oppgraderte fra H/K) men vet ikke med E60
Boddiz Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Oppgraderte du fra HK ja, jeg trodde HK var skikkelige saker. Du byttet bare elementene? Eller gjorde du også andre mods?
eriksen76 Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 HK på e46 er i ikke skikkelige saker, ikke på min vertfall... Midbassene er tynn papp, var som å ta på en våt dorull (vet ikke om dette har noe med lyden å si, men var uansett dårlig lyd). Jeg bare byttet alle høyttalerne inni bilen (10 stykk) Jeg ble vertfall fornøyd, slapp i det minste ombygging, noe jeg ikke kan
Boddiz Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Ok, takk for tilbakemelding. Da skal jeg vurdere denne oppgraderingen som en gave til meg selv =)
Mysemannen Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Rapporter tilbake om du velger å gå for det, er veldig nysgjerrig på dette til min også, har lest bra om BSW på amerikanske forum! :>>
haugejan Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Ser at bavariansoundwerks har høyttaler-sett til e60. Noen som har prøvd dette? Verdt penga?http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... 5-E60-E61/ Prisen virker overkommelig, men jeg er skeptisk til hvor stor forbedring man kan oppnå uten å bytte ut forsterker... Eg oppgraderte min forige E61 med desse. Hadde Hifi pakken frå før. Vart ein del betre men ikkje forvent det noko voldsom forbedring. Skal ein gjere noko som merkast godt så må ein inn med meir power. Du kan sjekke tråden min om det eg gjorde på min E61 så får du kanskje nokon tips.
simenjo Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Jeg vurderer det samme. lest mange positive omtaler fra bsw. gi oppdatering om du tester de ut
simenjo Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Jeg tok sjansen og bestilte et sett fra BWS. Bestillingen tok litt tid, men alt virket okei, og gutta fra bws virker seriøse. Fikk montert høyttalerne ikveld. Har oppgradert fra standard stereo, med lydutgang rett fra spilleren. Jeg er ingen ekspert, men kan ærlig si at jeg er veldig fornøyd og positivt overrasket over lyden. Lyden ble mange ganger så klar, jeg hører detaljer i musikken som aldri har kommet frem før. og høyttalerne vrenger seg heller ikke når man skrur opp volumet, slik som pappelementene som leveres orginalt. Men som nevnt over, må man nok inn med mer power for å få utnyttet lyden fullt ut! Det kommer jeg til å vurdere senere. Om jeg skulle valgt igjen ville jeg gjort det samme, så kan konkludere med at bws Anbefales! Gave fra bws til nestemann som evt bestiller: Thank you for your order. Give this 10% off coupon code to a friend, and if they place an order using this coupon code, we will send you a 10% off coupon for your next purchase. Coupon Code: KN78B1QTW99MY1B8 Just tell them to enter their coupon code at checkout.
eriksen76 Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Godt å se flere ble fornøyde lyden ble også enda bedre etter tid når høyttalerne ble skikkelig innspilte
Boddiz Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Takk for feedback simenjo =) Høres jo bra ut dette da.
Reef89 Skrevet Juni 7, 2014 Skrevet Juni 7, 2014 Tar opp igjen denne tråden. Er det bare å bestille eller? ene i døren min er sprengt så når jeg først skifter så tenkte jeg å heller prøve noe bedre enn papp originale greiene.
eriksen76 Skrevet Juni 7, 2014 Skrevet Juni 7, 2014 Tar opp igjen denne tråden. Er det bare å bestille eller? ene i døren min er sprengt så når jeg først skifter så tenkte jeg å heller prøve noe bedre enn papp originale greiene. Når jeg bestilte slengte jeg og med verktøypakken deres (mappe med litt verktøy tilegnet interiøret i BMWn) det har jeg brukt MYE! Bestilte fort og enkelt fra http://www.bavsound.com/ Kom kjapt og var PlugNplay Reef89 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå