|Loke|-Silas Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Da har jeg endelig fått tatt bilder av nye bilen og fått logget meg på bimmers igjen, var sist pålogget 2005 og 3-4 bmw`r siden. Dette er en e36 jeg har siklet på i noen uker, fikk solgt e60`n og 4 timer seinere hadde jeg nøklene til denne i lomma Solgte min gamle e60 til fordel for billigere bruksbil .. og morsommere for å være ærlig. Dette er min andre e36, hadde tidligere 320i coupe i 4 år.. så kjenner bilene godt! Men denne er noe helt annent fra den gamle, sitter BRA på veien! Bilen: e36 320i sedan 97mod Bmw Moreagün Metallic km:198.500 Hva som er gjort: Pipercross luftfilter Koni dempere Eibach fjører Borret\slisset Bremseskiver Greenstuff klosser Eibach antirollbar-kit foran\bak Fjærbeinsstag foran\bak Poly foringer i bærebru foran Gs Girkasseoppheng BF Goodrich KDW G-Force Foran: 215\40\18 Bak:245\35\18 18tommer felger (merke\dimensjoner) er ukjent... Breiere bak en foran Ac Schnitzer Pedalsett+håndbrekk M-Tech Nyrer Nye Lykter\Grøftelys Anlegg: Pioneer spiller Jvc (tror jeg) diskanter i fordør Pioneer forsterker\sub Pioneer hattehøytalere Alt dette har forrige eier gjort siste året og jeg har planer om å fortsette med denne Har allerede bestilt grenrør og catbacksystem fra Partsandretards.no Har også bestilt valsing av hjulbuer (bak) fra Salsespesialisten.no, imellomtiden har jeg satt inn 3 cm ekstra bupstops på bakdemperne Blir vel også soting og div upgrades etterhvert, bare å komme med innlegg om småfiks for å få bilen til å bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Meget pen bil. Men er ikke så glad i åpne filtrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 åpen? mener du at du heller forertrekker luftfilterboksen eller bokse inn filteret ? har også 2 stk bærebruer foran og 2 stk justerbare camberstag bak vurderer å selge, gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Fikk handla inn k&n luftfilter rensesett idag, rengjort og olja konfilter.. må ha noe å gjøre mens man venter på eksos! Tror ikke det var så dumt, "masse" støv i slange inn til innsug. Fikk tak i rense\olje kit for kun 165 spenn på bilextra faktisk, anbefales! Vurderer også og dra innom 3M imorgen og sjekke ut litt sotefilmer, sote ruter foran og bakruter begge sider, lysere foran enn bak og evt rullgardin til bakrute. Hørt onkel er mer glad i det ? Kipt å måtte dra av soting langs veien. Noen som har tips til soting, evt erfaring fra 3M film ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Stå på så hel og fin ut , men bytt til OEM luftfilter ser så mye bedre å cleanere ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Stå på så hel og fin ut , men bytt til OEM luftfilter ser så mye bedre å cleanere ut . Takker OEM? Planen er å bokse inn filteret skikkelig, få en blikkenslager til å lage boksen Fant denne posten idag , viewtopic.php?f=9&t=180590 Snakka med en bilglass kar i oslo idag, får 3M film foran 35% foran 20%bak, film for 950,- Tenkte å ta ut rutene for å gjøre jobben grundig, klar neillakk\barberblad\nal osv Noen som har gjort dette selv uten å få bolbler og drit? Vanskelig ? Evt bilde av bil med 3m soting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Her har dere en liten update\upgrade.. Sotet rutene igår.. mangler bare rullgardin til bakluke. Fikk tak i 3m film løst på en forretning på økern. 25% foran , 20% bak Resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Fortsetter å poste for meg selv her jeg da, fikk på rullgardin på bakrute idag, VELDIG greit iforhold til soting.. greit å se ut bak på vinteren! Resultat.. Neste prosjekt er grenrør\effektanlegg... 3 uker siden jeg bestilte nå, VIL HA!!!! Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 niiiice , pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Var å hentet grenrør til bilen idag, Ta-Technix , bestilt via PartsAndRetards.no Rørene var greie, men endel kanter i flens ved motor, dette slipte jeg javnt og sveiset et bittelite hull ved samling av rør. Greit prisen er på 2990,- men kunne jo vært gjort ved produksjon da ? Før sliping Etter sliping Tenkte å montere dette ikveld hvis formen er bra nok, resten av eksos kommer imorgen\iløpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Looking good Men hva er fordelene med sånne grenrør ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Eksosen har like lang vei å gå ut.. orginalt er de bare samla på rekke. Skal ha grenrør, fjerne kat, og cat-back system, med en liten chip oppå der håper jeg på en liten effekt økning og selfølgelig god lyd fra 6`n. Lakka også navene på skivene og bremseskjold svarte ista.. blei nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 bump.. Denne nå til salgs! Noen bud ? Km er nå 208.000 Eu ok til 2015 Bakpotte og nye demperlager fra GS er nytt fra siste post, sikkert noe mer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 krute go bil:D lite futt å tråden din:) behold bilen, få på mfront, å sideskjørt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 87 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå