ZhilleN Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Noen som vet om dette har noen betydning, eller går bilen dårligere? Har hørt litt forskjellig, så noen formeninger om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Har overhode ingen hensikt. Vil nok ikke tape noe effekt av å gjøre det, men moment på bunn og mellomregisteret vil falle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Akkurat, så dette er bare unødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Hvordan kan man få litt mer futt i en sånn motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 bytte råder og veiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Da er det nesten bedre og kjøpe en 325 motor og sette i, er en isbil som jeg skal kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 mye billigere det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Letteste måten å få litt ekstra futt er vel turbo, jeg har fundert på det kit'et her: http://www.tuning-import.com/produkt.ph ... =11&id=297 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Letteste faktisk, da har jeg sett det og. Du kan nok ikke ha bygd mange turbomotorer i ditt liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Letteste måten å få litt ekstra futt er vel turbo, jeg har fundert på det kit'et her:http://www.tuning-import.com/produkt.ph ... =11&id=297 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Letteste måten å få litt ekstra futt er vel turbo, jeg har fundert på det kit'et her:http://www.tuning-import.com/produkt.ph ... =11&id=297 hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 enkleste er det kanskje ikke men... snakker budsjett bygg... turbokit, dyser og en chip... er jo ikke noe hokus pokus med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 enkleste er det kanskje ikke men... snakker budsjett bygg... turbokit, dyser og en chip... er jo ikke noe hokus pokus med det Igjen man... Budsjett og turbo bygg? Det er da virkelig mye billigere å swappe inn 2.5 eller 3 liter og beholde den som suge... Jeg gidder ikke å gå inn på detaljer en gang hvorfor det blir billigere, men tro meg. Turbo lading av en sugemotor er ikke "budsjett" bygg... End of story Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 enkleste er det kanskje ikke men... snakker budsjett bygg... turbokit, dyser og en chip... er jo ikke noe hokus pokus med det skal du ha budsjett bygg , kjøper du kina kitt til 4000 der du får med "alt" du trenger Bruker ikke 10 lapper på grenrør og turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Du får med litt mer i det jeg linka, men veit at NAI og sikkert en haug med andre selger kina kit Men kina grenrøret holder jo ikke læll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå