Bmwray Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Hei. Har en 1999 modell bmw e39. I en lang stund har det vært småproblemer med elektronikken. Det som ikke virker er: cd spilleren, multirattet og bremselysene lyser konstant. Når multirattet ikke virker så virker ingen av knappene og tuten funker heller ikke. Det som skjer er at cd spilleren vil ikke skru seg på og multirattet virker ikke. Når dette skjer så står bremselysene på uten at jeg bremser. Lysene til speilene på solskjermene forran vil ikke på heller, men når jeg drar flere ganger i speildekselet på solskjermene for og få på lys så kommer dem ikke på, drar jeg mange ganger fram og tilbake for og få på lyset, og når dem endelig kommer på så lyser plutselig airbag lampen også slukker den, Da virker alt perfekt, bremselysene går av og cd spilleren virker og multirattet. Så skjer samme feilen når jeg stopper og starter bilen igjen.. Noen som har vært borti lignende og som har noen forslag til hva dette kan være? Ganske frustrerende fordi får jeg ikke på lyset i solskjermen forran så står bremselysene på konstant. Takker for alle forslag og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Bakstykket på tenningslåsen. Bare søk, mange tråder om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Takk for den! Har søkt opp litt og ser det er flere som har byttet ut den. Har du noen guide eller forslag til hvordan jeg skal få byttet den? evnt et delenr? Finner den ikke på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Jeg vil tro det er nr 2 på dette bildet. http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... on_switch/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Østli Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Hei! Har fått mer eller mindre nøyaktig samme feilen på bilen til dama... En 1998mod 523ia! Fungerte det og bytte bakstykket på tenningslåsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Det er 100% korrekt om du har bortimot samme symptomer som TS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Østli Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Bare for å værra sikker..! stemmer denne delen? Schmiedmann varenummer - 61326901961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå