Gå til innhold

E36 325Ci -> E36 M3 //Påmeldt E30Meet!


termin
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger vell luftinga ? Er jo en grunn til at den er der

Tenkte på det jeg og, men har også en lignendes føler, men den er bare en lang pinne av et slag..

Kutta ut luftinga via kullfilteret i motorrommet, men korta ned lufteslangen og la opp et lite bensinfilter i enden av det. Funker kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vell luftinga ? Er jo en grunn til at den er der

Tenkte på det jeg og, men har også en lignendes føler, men den er bare en lang pinne av et slag..

Kutta ut luftinga via kullfilteret i motorrommet, men korta ned lufteslangen og la opp et lite bensinfilter i enden av det. Funker kjempefint :)

Gjør det i begge ender da!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vell luftinga ? Er jo en grunn til at den er der

Tenkte på det jeg og, men har også en lignendes føler, men den er bare en lang pinne av et slag..

Kutta ut luftinga via kullfilteret i motorrommet, men korta ned lufteslangen og la opp et lite bensinfilter i enden av det. Funker kjempefint :)

Tok du da bare og kappet slangen, satte på et bensinfilter og stripset slangen fast eller?

Hadde du bensinfilter på slangen fra motor til luftingen OG fra bensintankslangen?

Gjerne forklar nærmere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer om dagen, så går litt treigt...

Skal hjem til helga, og HÅPER virkelig at den starter da...

Står egentlig bare å venter på flasha hjerne nå + bakstillinga som jeg ikke får løst.

Tenkte kjøre noen rolige dager før bakstilling blir sendt på verksted, skal vell gå greit i noen dager med rolig kjøring uten forsterkningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Akkurat fått flasha hjerne i posten nå.

Startmotor vil ikke gå rundt! Forslag? Det jeg mangler å koble opp er lambda fra eksos, har dette noe å si?

Alt annet er koblet i, bortsett fra 3 pins kontakten som var "extra", mener dette bare var til oljetemp og slik.

Lignendes problem har vært med 325n før, og da var det nøkkelen min som var tom for batteri.

HASTER, blir veldig glad om noen hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklagere postene, jeg har gjort en dårlig feil... Glemte jordinga ved ene motorfestet :)

Fikk dog ikke start på bilen. Prøvde med startgass, og da gikk den i noen sekunder og døde igjen!

Sjekka begge bensinslangene (både retur og vanlig), og begge de to hadde bensin i seg.

Kan det fortsatt være mulig at bilen ikke får bensin selv om det var bensin i begge slangene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg start ordentlig på motoren istad :) Byttet om bensinslangene, og voila! Durer som et uvær uten eksosanlegg.

Er det noen som vet en eller annen måte å få 325 diff, og m3 girkasse til å passe overens?

Tror ikke jeg kan dele mellomakslingen eller lignendes fra m3n, da det ifølge bildene på GS ikke ser ut til å passe overens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...