Gå til innhold

E36 325Ci -> E36 M3 //Påmeldt E30Meet!


termin
 Share

Anbefalte innlegg

japp, det skal funke, koble + på giveren tror e, så den viser full, så kjører du med nesten tom tank:P så kan du vell bytte ut spyltanken på spylervæska til den lille tanken på 2,2 l eller ka den e, å sett i et stoff interiør, ta ut matte, isolasjon osv. kan ikke så masse om dette men prøver å lese meg litt frempå da jeg har planer om ombygg sjøl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt kveld for nå. Satser på at det blir en av de siste skrudagene i morra.

Skal lufte bremsene i morra, og sette på hjula, så blir bilen tauet til en kamerats verksted der vi skal prøve med blåselampe og muttertrekker for å få tatt den hersens bakstillinga!

Idag har følgendes blitt gjort :

Satt på bensinfilter på luftinga fra bensintank og motor.

Festet spindler på fremre bærebruer skikkelig. Fikk ikke til dette idag da de bare gikk rundt da jeg skulle stramme de. Løste dette med å sette press på de med en jekk :)

Festet gasswiren. Faktisk kun med strips enn så lenge til jeg får noe skikkelige deler. Var stor forskjell desverre på den sammenlignet med M3n.

Løsnet M3 bakstillingen slik at den er klar til i morgen.

Testet kjølesystemet til en viss grad for lekasjer og lignendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser jeg på at bilen kommer seg på veien i løpet av helga ;)

Muttertrekker blir kjøpt inn idag eller i morgen, bakstilling flyttet over, og så blir det tut og kjør :)

Noen som ønsker bilder, eller noen som har spørsmål om ombyggingsprosessen, henting av bil, tolling eller lignendes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut masse bilder! E spent på vekta di ! :D stå på !

Blir jaggu gøy å se vekta sjøl! Skal selvsagt veie bilen før jeg stikker på godkjenning ;)

Hva skjer mon tro om jeg kjører ned, og bilen min ikke blir godkjent? Får jeg da kjøre hjem igjen?

Sorry for seint svar :( Kun på røret fra bensintanken. Gjemte det oppunder tanken så det slipper å ligge synlig/utsatt for støv og skitt :)

Ok, tok det på både røret fra tanken og fra motoren jeg, kappet slangen og satte de med strips på greie områder :)

sinnsykt rått prosjekt Termin! :D vurderer å hente M3 selv nå :P

Gjør det ;) Var jo egentlig en grei prosess! Fikk helt sjokk over hvor koselige tollerene var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...