termin Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Flasha hjernen Vet aldri om jeg fikk forbikoblet greiene eller ei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 altså fjerna startsperra i hjerna ? om det funka er det veien jeg også går hvordan planlegger du vekta på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Fjerna startsperra i hjernen ja, da er det plug and play Vekta tror jeg skal gå greit egentlig. Har fjerna store deler av AC systemet blant annet for å redusere noen kilo. Kan jeg ikke engang gå en kilo over vekta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 dem e nåkk ganske så strenge ja men det skal vell gå greit, håpe e.. så du bruka tenningslås ifra din opprinnelige 2,5? dem tar vell total vekt, å dem tar vekt pr aksel. strenge krav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Bruker org 325 nøkkel ja Vi får se, noen som vet om "teipe-fast-bensinnåla" trikset funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 japp, det skal funke, koble + på giveren tror e, så den viser full, så kjører du med nesten tom tank:P så kan du vell bytte ut spyltanken på spylervæska til den lille tanken på 2,2 l eller ka den e, å sett i et stoff interiør, ta ut matte, isolasjon osv. kan ikke så masse om dette men prøver å lese meg litt frempå da jeg har planer om ombygg sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Har faktisk fjernet spyletanken, da jeg aldri i min tid med bilen har hatt spylere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Da har jeg tatt kveld for nå. Satser på at det blir en av de siste skrudagene i morra. Skal lufte bremsene i morra, og sette på hjula, så blir bilen tauet til en kamerats verksted der vi skal prøve med blåselampe og muttertrekker for å få tatt den hersens bakstillinga! Idag har følgendes blitt gjort : Satt på bensinfilter på luftinga fra bensintank og motor. Festet spindler på fremre bærebruer skikkelig. Fikk ikke til dette idag da de bare gikk rundt da jeg skulle stramme de. Løste dette med å sette press på de med en jekk Festet gasswiren. Faktisk kun med strips enn så lenge til jeg får noe skikkelige deler. Var stor forskjell desverre på den sammenlignet med M3n. Løsnet M3 bakstillingen slik at den er klar til i morgen. Testet kjølesystemet til en viss grad for lekasjer og lignendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Da satser jeg på at bilen kommer seg på veien i løpet av helga Muttertrekker blir kjøpt inn idag eller i morgen, bakstilling flyttet over, og så blir det tut og kjør Noen som ønsker bilder, eller noen som har spørsmål om ombyggingsprosessen, henting av bil, tolling eller lignendes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Legg ut masse bilder! E spent på vekta di ! stå på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 sinnsykt rått prosjekt Termin! vurderer å hente M3 selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Sorry for seint svar Kun på røret fra bensintanken. Gjemte det oppunder tanken så det slipper å ligge synlig/utsatt for støv og skitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Legg ut masse bilder! E spent på vekta di ! stå på ! Blir jaggu gøy å se vekta sjøl! Skal selvsagt veie bilen før jeg stikker på godkjenning Hva skjer mon tro om jeg kjører ned, og bilen min ikke blir godkjent? Får jeg da kjøre hjem igjen? Sorry for seint svar Kun på røret fra bensintanken. Gjemte det oppunder tanken så det slipper å ligge synlig/utsatt for støv og skitt Ok, tok det på både røret fra tanken og fra motoren jeg, kappet slangen og satte de med strips på greie områder sinnsykt rått prosjekt Termin! vurderer å hente M3 selv nå Gjør det Var jo egentlig en grei prosess! Fikk helt sjokk over hvor koselige tollerene var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Det lure e litt på sjøl, har en misstanke om at dem tar skilta ja :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Du kan ha skiltene en måned, og kjøre med bilen denne perioden sålenge du har forsikring! Dette kommer jeg til å gjøre med m5'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå