jonas1/// Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Diffsperre har jeg men kunne godt tenkt meg litt mere hester ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Har nå henta bilen etter 4 hjulskontroll, og bilen er jo en drøm å kjøre! Henger på i svingene uten problem:) Nye felger er og kommet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Når skal du godkjenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Er litt lat om dagen, men tenker at det blir så fort jeg får på vinterhjul pga vekt. Skal også veie den først før jeg drar ned, noen som vet om nærmeste vekt ved Gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Din lokale BT skal ha vekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Var innom lokale BMW verkstedet idag og hørte om prisen på delesjekken. Minimum 5000,- fikk jeg høre da.. Går hardt utover studentbudsjettet det her... Blir nok å bestille time der utover mot jul en gang. Er det noen som vet om 225/50-17 passer inn i hjulbuene uten å skrape inni? Skulle hatt nye vinterdekk da 15" ikke passer på lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Mye billigere på gs. Jeg gjorde det der da jeg godkjente 318is med 2.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 ok, hvilke priser tok de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ikke for å kommmed kritikk! For du har jort en fantastisk jobb! men bilen din var noe funderling med! Kansje det bare er senk som mangler^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Skal ikke nekte på det! Senking trenger den, men så lenge jeg bor på fjellet blir den like høy som den er Mangler div. på frontfanger og slik som netting, tåkelys osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Delesjekk ??? Har du sendt søknad til biltilsynet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Søknaden ble sendt og innvilget før ombyggingen ble gjort. Biltilsynet krevet at et autorisert verksted skal se over at jeg KUN bruker deler ifra M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Allright. Så du har ikke brukt delebil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Har det jo, men den ble nok ikke plombert før ombygging:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Burde klare delesjekken på 1 time på verksted. BMW skal jo ikke delta i ombyggingen å ta min. 5000,- for jobben... Dokumentasjon på delenr og M3 delenr.kan du jo printe ut selv på forhånd å ha med til verkstedet hvis det er nødvendig. Det virker for meg at det er papirarbeidet BMW prøver å ta betalt for ? Tips ! gå til et annet autorisert verksted å ta delesjekken. Venter selv på svar på Ombygingsøknad fra BT er spent på hva jeg får til svar Håper jeg slipper delesjekk, jeg opplyste i søknaden at alle delene er fra samme dele-bil og er orginal BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå