MeSs Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Er redd for vinkelsliper om jeg ikke får ut skruen i det hele tatt... Hvordan har du da tenkt til å få ut resten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Er redd for vinkelsliper om jeg ikke får ut skruen i det hele tatt... Hvordan har du da tenkt til å få ut resten? Grisepikk,eller borre å gjenge pånytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Er redd for vinkelsliper om jeg ikke får ut skruen i det hele tatt... Hvordan har du da tenkt til å få ut resten? Grisepikk,eller borre å gjenge pånytt Lykke til med det det er ett reint helvete. Prøvde først med vanlig grisepikk, den knakk. Så med hardmetall grisepikk, og den knakk. Da hadde vi også varmet med propanbrenner.. Anbefaller å varme lenge, og bruke muttertrekker. Da løsner de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Dette er et tiljengelighets tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Har sett den videon Har desverre ikke muttertrekker, men lurer på å investere i en. Har en standard liten kompressor nok kraft til å drive den godt nok for mitt bruk tro? Vi snakker en ca 20 liters kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Har sett den videon Har desverre ikke muttertrekker, men lurer på å investere i en. Har en standard liten kompressor nok kraft til å drive den godt nok for mitt bruk tro? Vi snakker en ca 20 liters kompressor. Jeg har den nest minste fra Biltema, men har en ordentlig muttertrekker Funker fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Fikk kjøpt meg motorjekk idag, så nå begynner det å virkelig skje ting her Lurer litt på elektronikken, må jeg trekke fra tendingslåsen og helt fram tro med ledningsnettet fra M3n ? Lurte litt på ledningsnettet hvordan jeg skulle løse det fra resten av bilen av motoren... Satt visst klips her m50b25 ute av bilen. Motorromet Blir vell å legge noe ledningsnett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 fått sendt fangeren oppi all byggingen:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Sendte fangeren idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Takker og bukker:) nå sporings nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Pm sendt tidligere idag angående sporingsnr Har tatt ut M3 motoren idag, men idet jeg skulle ta ut motoren, så røk arbeidslyset mitt... Ga meg da for kvelden Lurte forøvrig hvor jeg skulle feste stroppene til jekken, men festet de på motorfestene. På høyre side var det også en kabel/rør under, så bør passe seg for det slik at det ikke blir presset mellom stroppen og motorfestet . Innsugsmanifolden måtte også løs ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Noen som har noen småtips om det elektriske? Sitter og googler og søker rundt, men finner ikke noe konkret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Hadde du brukt løfteører foran og bak på motor, så hadde du sluppet å demontere noe. Elektrisk er plug and play. Er det startsperre på motor må det brukes chip i nøkkel, ring rundt tenningslås, ews boks ved tenningslås og ews boks som ligger bak hanskerom fra donorbil. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Fant ikke løfteøret bak motor Innsuget var jo bare noen skruer + 3 slanger uansett. Har 94' bil, og M3n er fra 97'. Derav EWS1 og EWS2, og det mangler en kontakt framme i 325n. Må vell også skifte slik som tendingslås, og da også ledningsnettet fram til motorrommet? Edit : Er også delvis avanserte alarmer på begge biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Fant ikke løfteøret bak motor Innsuget var jo bare noen skruer + 3 slanger uansett. Har 94' bil, og M3n er fra 97'. Derav EWS1 og EWS2, og det mangler en kontakt framme i 325n. Må vell også skifte slik som tendingslås, og da også ledningsnettet fram til motorrommet? Edit : Er også delvis avanserte alarmer på begge biler. Hvilken kontakt mangler? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå