Gjest Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Skal en tur til england å hente en bil. Skal kjøre tilbake og tar veien under kanalen. Noen som har gjort dette før? Det er vel sånn tog-system, at du kjører bilen ombord i et tog? Noen som vet ca pris for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 ta båt til esbjerg, fra et sted like ved london! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Jeg har tatt toget med bil, og det fungerte veldig greit. Kjøpte billett på internett på forhånd, og sa bare navnet i skranken. Kjørte deretter bilen inn på toget, stod der i 35-40minutt, og vips så var vi i Frankrike. Mener det kostet rundt 800,- den gangen, hakket over ferjene, men også endel kortere tid. Et lite stemingsbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Se der ja.. Får se hva det blir til. Fascinerende opplegg... er vel lurt å booke på forhånd, kan vel fort bli stående der. Regner med at de ikke tar så alt for mange biler pr. tog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Det går ganske mange biler i et tog, de er to etasjer og ganske lange. I tillegg går de ganske ofte, så vil ikke tro det er noe problem. Uansett så mener jeg det er verdt "opplevelsen", og kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Sitter du i bilen under "overfarten" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Man kan gå fritt inne i vognen, eller gå inn i nabovognen for den saks skyld, men det var ingen fasciliteter foruten toalett som jeg kunne finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Ta med ett par recaroseter til meg fra london, så skal jeg spandere togbilletten for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Hva slags recaroseter er du på jakt etter da lars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Jeg har to recaro fra e30 med alpina stoff liggende i london. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Hmm.. Godt mulig jeg kan ta de med, men må se litt an. Vet ikke helt hvilken bil jeg ender opp med å kjøpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Ikke noe bråhast. Men har du plass, så sparer det meg for en tur til london. Får det nok til etterhvert, men skulle du få det til, så si i fra. Takk Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Usikker på om jeg klarer å få de med. Skal hente en E39 sedan, 540 eller M5.. Men kan sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Det går nok. Hadde to seter i baksetet på e21`n. Når skal du avgårde? Kjører du alene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Drar til London på tirsdag, og blir der til onsdag. Men er usikker på om jeg kjøper bil eller flyr hjem.. Men er ganske sikker på at det blir bilkjøp om opplysningene jeg har fått til nå stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå