Gå til innhold

Erfaringer med Eurotunnell fra England til Frankrike?

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Skal en tur til england å hente en bil. Skal kjøre tilbake og tar veien under kanalen. Noen som har gjort dette før? Det er vel sånn tog-system, at du kjører bilen ombord i et tog? Noen som vet ca pris for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt toget med bil, og det fungerte veldig greit. Kjøpte billett på internett på forhånd, og sa bare navnet i skranken. Kjørte deretter bilen inn på toget, stod der i 35-40minutt, og vips så var vi i Frankrike. :)

Mener det kostet rundt 800,- den gangen, hakket over ferjene, men også endel kortere tid.

z307nmkehaj1avkzv3mu.jpg

Et lite stemingsbilde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja.. Får se hva det blir til. Fascinerende opplegg... er vel lurt å booke på forhånd, kan vel fort bli stående der. Regner med at de ikke tar så alt for mange biler pr. tog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ganske mange biler i et tog, de er to etasjer og ganske lange. I tillegg går de ganske ofte, så vil ikke tro det er noe problem.

Uansett så mener jeg det er verdt "opplevelsen", og kan absolutt anbefales. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar til London på tirsdag, og blir der til onsdag. Men er usikker på om jeg kjøper bil eller flyr hjem.. Men er ganske sikker på at det blir bilkjøp om opplysningene jeg har fått til nå stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...