Skulebollen Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Som topic sier så lurer eg på hvor man får kjøpt skiltplate som er like tykk oppe som nede? Er ikke int. i skrift på.. Må desverre ha skiltplate p.g.a utheving på fanger, så vil ha så liten som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Kjøpte mine på Thorsov. Mener de er ganske like hele veien rundt og ingen skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Fann dei på torshov men bor altfor langt vekke fra en torshov butikk, ingen andre som vet om plasser dette blir solgt? Torshov sine var akkurat det jeg var ute etter:) http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=17311405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Ingen som vet? Haster litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 ebay kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Søker på der da? og dem har vel ikke skiltplater tilpasset norske skilt:S? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Prøver og bumpe denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå