Tzunami Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Hmm.. det glødeproblemet ditt høres ganske likt ut som meg, den er hardere å starte på kald motor. Så gjerne litt info/bilder på bytting av glødeplugger!
rolfi Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 Det er verre desto kaldere det er, og har jeg ikke brukt bilen etter jobb, er den myyye tyngre å starte morgenen etter. Bilen ser jo egentlig ganske fin og skikkelig ut, og det er flaut når den høres ut som et jævla vrak når den skal kaldstartes Den er heldigvis null problem å starte når den er varm, noe mange tdser har problemer med. Skulle kjøpt meg DA maskin og tatt en poleringsrunde på den også, og byttet noe foringer... Dumt at kontoen ikke er sareptas krukke
rolfi Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Halv skatt i November + En del overtid = Deler! Vet ikke hvor mye jeg får da, men det er jo en del mer enn en vanlig måned! Da blir det full overhaling av forstilling, styring og bakstilling! Blir ikke det alt for dyrt, kjøper jeg meg også et sett med spesialverktøy til å bytte dieselpumpe. Det lekker såpass diesel nå, at jeg begynner å gå lei Siden jeg ikke har fått tak i baksete i svart skinn til touring, har jeg egentlig bestemt meg for å prøve å farge om det grå jeg har i delebilen. Noen som har erfaring med å bytte farge på skinn fra lyst til svart? Skulle gjerne hatt en liten guide med hvilke produkter, hvordan osv Jeg har også manglet krokene til rullegardiner i bakdørene en stund. De fulgte ikke med dørtrekkene, og når jeg skulle bestille de nå, var de visst utgått... Typisk det! Har bestilt 4 stk til sedan, og håper de passer, eller at det går an å få de til å passe. De har forskjellig delenr, men når de koster 8kr pr stk, er det ikke største tapet om det viser seg å være umulig... Har fått melding fra Bavaria om at de har kommet, så nå må jeg bare finne tid til å hente de
rolfi Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 For å si det sånn, så har det ikke kommet noe lengre. Har hatt vannlekkasje i huset, og det har vært en omfattende prosess hele greiene der. Og det er for kaldt å gjøre det i garasjen. Nå kommer det folk og legger varmekabler i gangen om en god uke, så kommer flisleggeren etter det. Når alt det er overstått, tenkte jeg å gå igang. 3 rom ble rammet av lekkasjen. Gangen, gjesterommet jeg hadde fylt med deler og den ene boden med deler. Nå står alt fra boden og delerommet litt overalt, så hele huset er et kaos og jeg har null plass til å lime før alt er i orden.
launcher Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 vil du dele kor du bestillte trekket fra??eller må å leite sjøl??hehe
rolfi Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Jeg er ikke så hemmelighetsfull Jeg kjøpte det gjennom RA Møbeltapetsering. Det er et lokalt foretak som har kun én butikk. De ansatte har god kunnskap og visste med en gang hvilket stoff jeg skulle ha når jeg nevnte bil og årsmodell. Du kan sikkert få tak i det samme, om du går til en møbeltapetserer i nærheten der du bor
rolfi Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Det er store planer for helgen, kanskje jeg på Mandag har en bil som ikke lekker diesel Enda et bilde jeg fant av bilen.
rolfi Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Jeg skulle egentlig bytte dieselpumpe i påsken, men dagen før jeg skulle gjøre det, var det tack och hej for denne automatkassen også... Så jeg må vel bare bygge om til manuell da, selv om jeg hater det. Det positive med manuell er at jeg kan trimme mer før noe gir seg Ellers er manuell bare begredelig. Har fått tak i svinghjul fra M50B20 som er enkeltmasse, clutchkit kjøper jeg nytt (sachs til M50b25), pluss etpar lager. Resten har jeg fra delebilen. Så bytter jeg pumpe samtidig. Jeg får ikke lønn før den 20., så det blir sikkert ikke bestilt så mye før det. Heldigvis er vinteren over, så jeg kan kjøre E12 imens. Hvis jeg ikke havner i økonomisk ruin av å måtte fylle 98 oktan. Helvete så dyrt det er o_o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå