plugg69 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Kjlrte varm 328n for en stund siden, vannpumpa vandra heden, etter jeg bytta den ble jeg plaget med at den lekker vann fra det som tilsynelatende ser ut som bak termostathuset.. Har hatt ute termostaten, og smurt opp begge pakningene, men når jeg får okei temp på motor så lekker den igjen.. Noen tips? Bytte termostat og hus? Er ingen sprekker i huset.. Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Sikker på at du fikk skrapt vekk den gamle pakningen ordentlig? Eventuelt brudd i den nye pakningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Bytta ikke pakning, den virka grei., smurte den opp og hadde på pakningssement... Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Da ville jeg satsa på å bytte pakning i førsteomgang. Kan ikke være så mye annet hvis lekkasjen kommer fra mellom termostathus og blokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ev1 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Har akuratt samme problem som deg. Skjønte ikke hva det var, så jeg strammet den nederste skruen så mye at den brakk ( :S) Skal se om jeg får den ut på torsdag. Har også brukt pakningssement, men det holdt ikke. Si ifra om du får fiksa din a, og hva du evt gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Har nå vært og kjøpt ny termostat, men får ikke tak i firkantpakninga til huset her i byen, så skal først prøve med å bytte termostat.. Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Den oransje pakningen som tetter mellom hus og blokk må skiftes ut og pakningssement o.l er ikke nødvendig. Denne pakningen selges løs hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Thnx flid:) Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Har akuratt samme problem som deg. Skjønte ikke hva det var, så jeg strammet den nederste skruen så mye at den brakk ( :S) Skal se om jeg får den ut på torsdag. Har også brukt pakningssement, men det holdt ikke. Si ifra om du får fiksa din a, og hva du evt gjorde Har nå byttet pakninga i termostathuset (den femkanta oransje) skrapt vekk pakningssement, og det virker som det ble tett.. Nå kommer neste steg-få bort skrangling fra eksos,bytte olje og bremseslanger. Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå