Gå til innhold

Hvordan feste tåkelysene i m3 fanger ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heyhey ;)

Kjøpt meg m3 fanger til e36n min hær i vinter, så kjøpte jeg nye lykter for ei tid tilbake. På den gammle fangern var det fester til tåkelykktene, men skal disse brukes på m3 fangern ?

Er ny på bmw så hadde vært flott om noen kunne gi meg svar :)))

Skrevet

Ja, disse skal brukes på den nye fangeren. Er slike rammer som går ann å flytte over om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Takker for svar ;)

Fanqua: Jeg fikk også med annerledes fester med min :P Stusset litt på hvor jeg skulle feste disse ?

Skrevet

Er ganske sikker på dette uten at jeg tørr si det helt sikkert. Men vet at jeg kun har sett en type tåkelys til E 36 og jeg har hatt flerne E 36 med forskjellige fangere. Både M fanger og sånne standard stygge fangere. Men alle har hatt samme type tåkelys og dette vet jeg siden jeg har skiftet dem på alle E 36 jeg har hatt. Men det kan være at det finnes en annen type, men de har i såfall ikke jeg sett :)

Skrevet
Ja, alle E36 har samme type tåkelys og braketter uansett hvilken type fanger du har:)

Feil,

Orginal M-tech fanger har egne støttebraketter som er litt lengre.

Rammen rundt tåkelyset er lik og lykta er lik.

Skrevet

Takker for mange svar ;)

Skal prøve og få monter lyktene i den ramma som var på den stygge orgenale fangern :)

Håper man får til :P Litt kjedelig og kjøre uten tåkelykter, ser litt tomt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...