m3ern Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Heyhey Kjøpt meg m3 fanger til e36n min hær i vinter, så kjøpte jeg nye lykter for ei tid tilbake. På den gammle fangern var det fester til tåkelykktene, men skal disse brukes på m3 fangern ? Er ny på bmw så hadde vært flott om noen kunne gi meg svar ))
Evenol Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Ja, disse skal brukes på den nye fangeren. Er slike rammer som går ann å flytte over om jeg ikke husker helt feil.
ronnyskretting Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Ja, alle E36 har samme type tåkelys og braketter uansett hvilken type fanger du har:)
fanqua Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Når jeg kjøpte uorginal m-fanger fikk jeg med fester som var annerledes fra det orginale :/
m3ern Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Takker for svar Fanqua: Jeg fikk også med annerledes fester med min Stusset litt på hvor jeg skulle feste disse ?
-Erik- Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Ja, alle E36 har samme type tåkelys og braketter uansett hvilken type fanger du har:) Er du helt sikker på dette?
ronnyskretting Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Er ganske sikker på dette uten at jeg tørr si det helt sikkert. Men vet at jeg kun har sett en type tåkelys til E 36 og jeg har hatt flerne E 36 med forskjellige fangere. Både M fanger og sånne standard stygge fangere. Men alle har hatt samme type tåkelys og dette vet jeg siden jeg har skiftet dem på alle E 36 jeg har hatt. Men det kan være at det finnes en annen type, men de har i såfall ikke jeg sett
Olelink Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Ja, alle E36 har samme type tåkelys og braketter uansett hvilken type fanger du har:) Feil, Orginal M-tech fanger har egne støttebraketter som er litt lengre. Rammen rundt tåkelyset er lik og lykta er lik.
ronnyskretting Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Ja var det jeg mente. Det med støttebrakettene var jeg ikke klar over. Man lærer noe hver dag
m3ern Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Takker for mange svar Skal prøve og få monter lyktene i den ramma som var på den stygge orgenale fangern Håper man får til Litt kjedelig og kjøre uten tåkelykter, ser litt tomt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå