Gå til innhold

Hvor får jeg tak i-tråden

Mantis
 Share

Anbefalte innlegg

Ser det er flere enn meg her inne som søker seg gal rundt om på nettet på jakt etter en spesifikk del. Tenkte da at en tråd som dette hadde vært på sin plass, så slipper spørsmålet å forsvinne ut i luften og man slipper masete medlemmer som spør midt i en annen diskusjon.

Hvor får jeg tak i rimelige m-tech dørlister utvendig?

Jeg har funnet disse på ebay men det er med "M5" emblem, og jeg ønsker "M///" emblem. Jeg vet de har på koed, men de tar seg alvorlig grovt betalt og sider som ebay (som sikkert er replica deler) er flere ganger billigere.

Skal ha en god del varer, så må gjøre slike detaljeting litt billig.

Noen som vet om rimeligere alternativ enn koed sine lister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, men disse listene selges relativt rimelig på det åpne markedet på ebay. Du får det meste på ebay til omtrent halve prisen etter moms og frakt, enn hva du får hos f.eks koed og GS. Problemet hos ebay er ofte manglende opplysninger, du kan få dårligere og lite holdbare kopier og frakttiden kan være langt over hva den er opplyst til å være.

Uansett når jeg skal ha såpass mye ting til bilen min, så ser jeg meg nødt til å handle mesteparten på ebay - fordi det vil bli det dobbelte hos GS.

Jeg er sikker på at OEM-fangerene som selges på ebay er de samme som det rimligste alternativet hos GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Spør her igjen jeg :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i rimelig OEM bakfanger M5-style til E39. Ebay har, men problemet er at ingen av disse er tilpasset biler med ryggesensor (jeg har i alle fall ikke funnet)

GS er et alternativ, men dersom jeg kan få tak i det rimeligere, så ville det vært fint. OEM er somregel rimelig, men ikke spesielt på GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får tak i Pentosin CHF 11S olje?

Ifølge google selger de på Statoil og BMW/GS

Noen som vet hvor de selger E46 M3 replica-speil (som faktisk ligner de originale)

Har sett mange biler med de inkl sedan/touring så VET de finnes der ute en plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne selgeren er vel rimeligere? 1015,- inkl frakt.

http://www.ebay.com/itm/99-02-BMW-E46-3 ... 0b&vxp=mtr Nå vet ikke jeg om du skal har elektrisk, varme eller hva og hvordan da men jeg pleier alltid å bare liste ting etter rimeligst -> dyrest. Må bla gjennom en hau med spamvarer, men til syvende og sist kommer man til det man egentlig er ute etter og da er det greit å ha oversikt over hvem som er rimeligst.

Mye rart på ebay gitt. Skal selv bestille sidespeil snart og da benytter jeg ebay glatt - fordi det er billigere enn alt annet.

De selgerne med flest stjerner og vinkler i alle mulige rettninger er utrolig kjappe med å sende pakker! Har opplevd Taiwan -> Norge på 4 virkedager.

Kan også være lurt å skrive en notat til selger at han skal liste pakken til en verdi rundt 30 USD. Da slipper du at staten får kloa i pakken og skal kreve 25% moms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det der er E39 M5-speil.

Bra nok for de aller fleste (folk vet ikke bedre) men er man BMW-skada som meg er det kun originale eller dønn like kopier som duger.

Har originale fra høyrestyrt i dag og kan jo ikke ha noe som ser værre ut hvis jeg skal ha nye :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det der er E39 M5-speil.

Bra nok for de aller fleste (folk vet ikke bedre) men er man BMW-skada som meg er det kun originale eller dønn like kopier som duger.

Har originale fra høyrestyrt i dag og kan jo ikke ha noe som ser værre ut hvis jeg skal ha nye :wink:

Ah beklager jeg som har søkt feil #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...