Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en 93mod m50b20 passert 300k, fuskinga kom plutselig med nykking spessielt på lave turtall. åpna panseret å hørte det også tikket. var rundt dysene,, kunne ikke høre noe fra topp eller vanos. Noen idèr hva det kan være?

Skrevet

jo ser ut som det skal være 1 under den fremste innsugsmanifolden, skal ta en diagnose, å prøve å nappe ut sensoren mens den sviver

Skrevet

Mulig det bare er 1 på disse gamle med enkel vanos. Men du finner ikke ut den er defekt før du tar diagnose.

Skrevet

kam sensor er nå byttet, men samme problemet enda. diagnose viser fremdeles kam sensor feil. noen flere tips? er helt tom for ledetråder

Dysene høres fortsatt brutale ut, er nok en form for no nødmodus. motoren høres ut som ett maskingevær på over 6k omd

Skrevet

Alltid husk å slette error'ne når du skifter sensor. Jeg kjøpte en e34 m50b20 med ekstrem nykking, og det som fikset den var å bytte tennplugger. tennpluggene så ikke slitt ut, men det var mye olje i tennpluggbrønnene. Skiftet også ventildekselpakningen pga oljen.

Skrevet

ja erroren ble slettet, men dukket fort opp igjen :P toppdekselpaking inkl plugger er nylig byttet, å kontrollert nå. selv tror jeg det er elektisk feil som styrer benintilførselen(dysene)

Skrevet

Elektronikk er ikke min sterke side, men etter å ha lest en del, kan et tips være å sjekke bensinpumpen/filter, iogmed at du tror det er noe med bensintilførsel. :wink:

Skrevet

Filteret er ikke gammelt, å tror ikke det er noe feil på pumpen. virker som det er en defekt "ting" enplass som gjør att dysene ikke vet åtid di skal åpne for bensin, men derfor gjør det usystematisk som en nødløsning. hmm, burde ikke være så vanskelig.... aahr, dauere enn 316 fortia :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...