Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen døde når jeg dro ut ledningen til LMM.

Byttet coil nå. Det ble ikke bedre av den grunn. Samme feilen :(

Noen som har noen nye ideer?

Jeg begynner sterkt å vurdere å selge den. Men da får jeg sikkert ikke en shiitt for den.. :(

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei. Den dør bare ut mellom 2 og 3. eller hulker er et bedre ord. Men noen ganger hulker den så fælt at jeg lurer på om den skal stoppe.

Noen lett forklaring på hvordan jeg kan ta ut hjernen på den? :P

Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål, men er du sikker på at den ikke drar falskluft fra luftbelgen?

Hadde lignende problemer med min 316 touring og det forsvant helt etter å ha tettet belgen.

Skrevet

Det finnes ingen dumme spørsmål, bare svar :)

Jeg har sjekket med gass rundt LMM. Men hvor eksakt sitter belgen? Jeg er ikke mye greie på motor :mrgreen:

Skrevet

Som sagt - trenger du noen deler til den motoren din, som lmm, belg (var flett ny for ett halvt år siden) osv osv - gi en lyd. Pakkepris som du ikke kan si nei til ;)

Skrevet

Skal sjekke når jeg kommer hjem senere i dag. Om det er sprekk tar jeg kontakt! :)

Har egentlig sjekket med tenningsgass. Men etter som at dette kommer når turtallet står på 2-3 kan det være at sprekken åpner seg når jeg gasser på akkurat et vist punkt. Får vel bare ta den av og se ordentlig etter.

Noen som vet om jeg kan returnere coilen til koed? Eller er det en tapt sak siden jeg alt har prøvd å montere den?

Skrevet

Da har jeg byttet belgen. Ble MYE bedre drag på bilen. Men jeg har fortsatt problemer med at motoren fusker. Jeg lurer på om det kanskje er en sensor. Noen som har noen ideer om hvilke sensorer jeg kan starte med å bytte ut? Og hvor disse sitter? :D

Skrevet

Nei. Skal høre med en kompis om han har en ekstra liggende. Surt om jeg kjøper ny også er den ikke defekt.

Jeg lurer litt på om det er plugg ledningene eller ledningen til coilen. Byttet plugger her om dagen. Etter det vi hadde rørt litt på ledningene ble det MYE verre.

Kan det også være tenningmodulen? Noen som sa det kunne være årsaken.

Om jeg holder turtallet på 2 over lenger tid vil det plutselig droppe. Dette skjer mest mellom 2-3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...