Takkie Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Jeg har søkt en del rundt å ser at andre her har kjøpt bl.a. Blaupunkt forsterker osv... Mitt problem er da at jeg har allerede en Kicker monoblokk, og 12" Kicker VComp som jeg gjerne vil ha inn i bilen. Så det jeg i grunn er ute etter er hvor får jeg signaler og rem til forsterkeren fra? Går det ann for.eks å lage til en overgang slik at jeg får hentet det fra org forsterkeren som sitter i bilen (Bak på venstre side etter det jeg har lest meg fram til?). Noen som har en smart måte å gjøre dette? =) På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Remote kan du sannsynligvis ta fra bakre kjørelys. Signaler også muligens via bakre høyttalere. Bare to idéer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Takkie Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Takk for svar Men orginal forsterkeren skal vel sitte bak til venstre? Bare titta sånn sjapt i sta, uten å skru opp noe som helst.. Der ser jeg en typ kontakt med bare brune kabler Hva er disse til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Det der er et originalt jordingspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå