stianw Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 finnes det nåken how too på og bytte toppakning på 318i m43 og er det noe hekse unst, ka gjer dere med register kjeden? må alt i front på motor demonteres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320i e36 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 tror ikke det er noen voldsomt stor jobb men du må muligens ha noe spesial verktøy eller sjølaget verktøy til å låse kammen/kammene visst jeg ikke tar feil gjor iallefall det på min men så har jeg 320 da, men du har iallefall bedre plass enn en sekser motor. håper du får bedre svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Lås av kammene ved å stripse kjedet til kamdrevene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 oki, er det kile på kan drevet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Mener det er det ja. Ikke 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Det er firkant i bakkant som du låser med. Det er bare en kam på M43. sjekk ut http://tis.spaghetticoder.org der kan du se hvordan ta av topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå