Ofchrist Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Hei Har sett en del på denne bilen, lagt inn bud og allt, men slitter veldig for å bestemme meg om den er verd pengene. Skulle gjerne hatt noe mere vellutstyrt, men er bare lærling så en bil uten lån er å foretrekke. Forøvrig hobbymekaniker, har tilgang på verksted å en far som har holdt på med bil i alle år så rent praktisk er ikke småfiks noe problem. http://statssalg.no/?current_page=sale&id=6708&cat=10&subcat=33 Noen synspunkter på hva denne er verdt? Kan nevne at bilen er rustfri. Ellers er det flere minus jeg er usikker på hvor mye de senker verdien. -litt steinsprut panser/fanger -litt slitt ratt, girkule og midtkonsoll mellom setene. -MÅ ha nye dekk, sommer og vinter -Deffekt vindusheis førerdør -Må ha ny klosser rundt baut og nye skiver bak. -Et lite område opp på dørtrekke høyre framdør som er ``opphakket``. På forhånd takk for evt svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Jeg har en E46 318d Touring fra 2003 som jeg har hatt siden våren 2004 og så langt kjørt 300000 Km med. Du kan evt. lese mer om bilen her... viewtopic.php?f=6&t=198384&p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå